morten1337 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Ska kjøpe nytt luftfilter til min 325i,,,,, har hørt mye snakk om K&N Filter? hvilket filter anbefalere dere? og hvor får jeg kjøpt det? link? butikk i tr.heim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 K&N funker bra det, grom lyd. hatt det i flere år uten noe lmm trøbbel. I trondheim vet jeg ikke. jeg bestilte hos http://www.kollevold.no fikk det i posten dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 bestill deg et kit med varmeskjold. F eks, et fra dave. f på e36coupe.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Eg vill satsa på kn filter. som skal være i orginal lufilter boksen eg. bilexstra. har overkomelig priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 K&N kon filter er ett godt alternativ. Vil du ikke gjøre så mye ut a det så kan du kjøpe K&%N innsatsfilter. Men kon filter å varmeskjold er det beste! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Kjøp Apexi Power Intake har det selv og er kjempe fornøyd, selv kjører jeg Nissan 200sx s14a. Dette filteret skal ikke smøres med olje men skiftes ut etter XXXXantall kilometer. Se link for test: http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten1337 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 ble så jeg kjøpte meg et åpent K&N filter i dag, formet som en cylinder og ikke som en kjeggle. Heftig lyd når jeg drar på Har tenkt å ordne meg med et varmeskjold og rør fra innsughullene på frontfanger til filteret=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Hørtes ut som noen sjakk trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå