Gå til innhold

Hva ville du gitt for min E36? (Solgt)Masse info!


ropa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å selge bilen.

Er en Bmw 318is 92mod med 185.000km på telleren. Meget lite rust, ingen synelige på karosseri. Førersete er litt slit og har en flenge. Og dørtrekkene forran er litt slit, men passasjersetet og baksetet er i kurant stand. Lakken har et par små sår, et par riper, er jo snakk om en 92mod her. Den har også 2små bulker, kun ene synelig, venstre framskjerm helt oppe ved lykta, den andre er på døra, vanskelig å se. M3 diffuseren bak har en sprekk ved eksosen.

Utstyr:

*Alarm

*El Takluke

*El vinduer

*Minste kjørecomputer, viser temp(ute og inne)+klokken og dato

*Abs

Har påkostet bilen ca 15-20tusen kr siden jeg overtok den for 5mnd siden. Kvitteringer medfølger selvsagt.

-Byttet bærearmsforinger forran

-Bærekule

-Skiver og klosser forran

-Ny front(lakkering)+klarglass tåkelys

-Satt på bakrutesenker+lakkering

-Chromringer i instrument

-Nye baklys, orginal lykter hvit/rød

-Angel eyes er nylig montert

-Tatt service, oljeskift, motor,girkasse og kardang

-Skiftet viftereim+luftfilter

-Skiftet klips til dørdekslene, dem var knekt og sliten

Bilen har 8 x alu, 15" med nye hakapelita dekk, kun kjørt 1 sesong.

17" sommer med 215/45 dekk, dekkene forran er litt slitt, og bør skiftes en gang i neste sommer. Bilen er senket 40/40 med apex sportsfjærer og dempere. Bilen skal enda inn på forstillingskontroll snart, da dekkene forran er blitt litt skeiv slite.

Sikkert glemt noe i farta, grunnen til at jeg ikke har lagt denne ut på finn.no enda er at kanskje min bror kjøper den, så jeg poster den kun her på bimmers først

Men legger ved bilder her å da, siden dem sier mer enn 1000ord.

bilder121.jpg

bilder120.jpg

bilder115.jpg

bilder122.jpg

bilder123.jpg

bilder152.jpg

bilder155.jpg

bilder069.jpg

_________________

Kjør rolig, kjør med stil, kjør alltid bimmer bil:)

Mine Biler

Bmw 318is 92 mod

Honda civic 1.5LSI 95 (konebil)

Mitsubishi Lancer 97mod (solgt)

Bmw 318i 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo alltid man får ikke igjen det man har brukt på bilen..

Så regner med vel at du burde få igjen rundt kjøpesum..

rundt 65000kr? med tanke på noe slitt intriør. ikke helt riktig seter heller.

Joda, men er intressert i å høre vad folk ville gitt fordet. Interiøret er ikke helt tidsriktig og står kanskje ikke i stil med resten av bilen, men man kan få komplett skinninteriør til rundt 5000kr til disse bilene, mange som henter billige komplette seter ifra svergie.

Så kom med din antydning og kommentar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som bilen går til brodern, han har prøvekjørt den og likte bilen godt :wink: Men er litt trist å selge den nu som jeg har påkostet den endel og syns den er blitt nokså rå :cry: bare interiør mangler nu. Og ska be brodern skaffe seg sort sportsskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. mye er det du selger til han for? 50 lapper? spør broren din om han ikke har mer lyst på 325en min?

Blir rundt den der summen ja. Er jo bare høre med han om han vil ha litt mer drag :wink:

Men da må du være rask, fordi det kan hende den selges imorgen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selge for 50?

Går for rundt den prisen til brodern. Han har pengene nu, så den blir nok hans i løpet av neste uke tenker jeg. Han skulle enda litt extra penger, så han har til omreg og forsikring osv.

Men poster Solgt her, når den blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Solgt :cry:

Blanede følelser idag ja, på den ene måten litt leit, da dette var en kjempe bil og at jeg hadde lagt ned mye arbeid og peng i den, men på den andre siden er jeg glad på broren min sin vegne og at jeg tross alt får se bilen sikkert daglig og muligens enda være sjafør av og til :wink:

Men får se framover nu, og begynne å kikke litt på E46 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...