Gå til innhold

Endelig lønn! Noen forskjellige spm. (e34)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte kjøpe inn litt stasj til bilen ganske snart..

1. AngelEyes.. Er disse bra? -> http://www.autospar.no/goxpage00000071dbp81020.html

2. Senkesett.. Enkelt og sette på? Noen tips om steder jeg kan kjøpe dette?

3. Toning (Bestillt!)

4. Bilen fjusker.. Helst når den er varm.. Plutselig kan den gå helt vanlig.. Mens andre ganger kan den dra så dårlig at hele bilen bare rister bortover. Noen som vet hva dette kan være? Tett bensinfilter? Tett Katt? Coiler?

På forhånd takk :-)

Dette gjelder en BMW 520i M50 91 :)

JONAS

Skrevet

1. ang angel eyes har jeg selv merke inpro lykter. disse er fine de, men som jeg og mange andre, har hatt problemer med at deler av ringene lyser svakere enn andre. sjekk ut siden til steffan C, så ser du det godt der. er ikke så store forskjeller hos meg (enda) da...

så jeg ville kanskje titta etter andre merker. ( ? )

2. senkesett.. selv har jeg bilstein dempere og h&r fjærer som senker 45/10 og syns det ser veldig bra ut, og ikke minste digg å kjøre med! har touring jeg da.. disse kjøpte jeg hos autotrio på alnabru :)

Skrevet

Takk for hjelp! Så det du mener er at de angel eyes`a ikke funker så altfor bra?

Poenget er at jeg får de RIMELIG billig.. er det DA verdt det? :-)

Skrevet

bestill lyktene fra usa via ebay.com det er mye billigere og det tar som regel ikkje mer enn 1 uke fra du har betalt varen til du har den i postkassen. jeg har en totalt ombygd e34 og jeg har kjøpt mesteparten av delene på ebay.com og jeg vet ikkje hvor mye jeg har spart men det er en god del. bare på baklyktene (blanke e-46 look lykter) sparte jeg 1800kroner på å bestille fra ebay.com og det va inkl. frakt, avgifter og mva inn til norge. tok nøyaktig 6 dager i posten fra california. så jeg hadde sjekket ut der før jeg hadde bestillt angeleyes til 3800kr her i norge...

Skrevet

Takker for svar.. Har jobba i Kristiansand så har ikke fått sitti på pc`n!

Men nå etter jeg har kommet hjem, så har bilen bare blitt værre.. Den hakker seg bortover.. Uansett turtall.. Dritt lei da jeg må ha bil hver dag på jobb.. Noen som kjenner til Alf Lie motor? Er de flinke? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...