bmwoholic Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Hei jeg har en 318 98mod. Og jeg har følgende problemer med den. 1. Det lukter bensin i kupeen til tider, noen ganger er den ganske sterk andre ganger ikke så sterk. Hva kan det komme av? 2. Sentrallåsen på bilen min virker ikke. Knappen på nøkkelen vil ikke låse opp døra. Og jeg må åpne dørene fra passasjer siden, siden nøkkelhullet på førersiden vil ikke vri seg. Hva kan disse problemene komme av? 3. Klimaanlegget slår ut bare luft på front og bakrutene, men den varmer ikke opp kupeen. Og det vil ikke komme luft ut fra klimaanlegget, blir ganske kaldt i bilen på kveldene pga dette her. Noen som vet hva disse problemene kan komme av? Og er det noen flinke verksteder i oslo området som jeg kan ta me bilen til i tilfelle jeg trenger å få den reparert...? Godt om noen kan hjelpe meg her
rolfi Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 1. Det kan være så enkelt som utluftingstanken til bensinen. Sjekk om det lukter når du åpner vinduene. Tanken ligger en plass bak i bilen, sjekk tanken for hull, pluss sjekk slangene for sprekker osv. Hadde samme problemet i bilen min. Der hadde jeg borra et hull i hattehylla for å legge ledninger, og hadde borra et lite hull i tanken. Gjorde at det lukta kraftig bensin hver gang jeg åpna vindu/takluke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå