BMWPower Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Har et kjekkt leketøy/framkomstmiddel til salgs Genialt og ha når man bor i "stor" by, som f.eks Bergen. Kjører forbi alt kø, ingenbompenger, gjerrig på drivstoff, billig i forsikring og billige deler og rett forbi fotobokser (har jeg hørt ) Service intervaller på 6000km, meget økonomisk sykkel og ha. Følger med mye ekstra deler. Selges pga bilprosjekt. Kan ta en bra E30 i innbytte Se annonse http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1621618
BMWPower Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Som det står i annonsen, 50 000kr
xcuze Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 dette er da ingen crosser... super motard når det er 17" felger vettu... og da går som regel prisen opp.. samme som for hjulet
BMWPower Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 dette er da ingen crosser... super motard når det er 17" felger vettu...og da går som regel prisen opp.. samme som for hjulet Ja, det er supermotard. Men for å gjør det litt letter for folk som ikke vett hva det går i, skrev jeg crosser Klart det koster mer med skilt og gateoppsett. Det er ekstra felger og dekk for 25000kr ektra med her.
oyvin Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 hadde ikke vært i tvil hvis jeg hadde hatt pengene nå.. Vil ha en sånn sykkel til våren..
BMWPower Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 Du får spørre pent i banken Så kan du pusse og gnikke til våren kommer Selger den litt billigere nå, da det er vanskelig å selge en MC om høsten/vinteren. Så det er jo billigere å kjøpe MC nå. Så skal jeg ha meg en E30, trenger pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå