VillKapping Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Begynner snart å bli på tide å kjøpe vinterdekk til bilen. Bilen er en 1990 M5 og jeg vurderer sterkt Rondell 0058 med piggdekk. Noen som vet ca pris på ett slik oppsett? Andre typer felgforslag tas også imot med takk! 17" felger hadde vel vært omtrent passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 http://www.rondell.co.uk/moreinfo.php?design=46 der har du vel felgene med priser og alt? pris på dekk kan du så å si velge selv kommer helt ann på dimensjoner og kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Takk for svaret! 500 pund for 17". Er vel fort 6000 kr bare for felgene det. Burde vel få ei pakke til 10000 kr da med noen ålreite dekk! Noen som har noen norske butikkpriser på slik pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 M5 på vinterføre? Jaja, går vel kanskje med piggdekk =) Selv foretrekker jeg piggfritt. Anbefaler det også, med mindre det er mye bratte bakker der du bor. Gode erfaringer med Continental og Yokohama piggfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Hehe.. Ja. M5 på vinterføre går vel like bra som alt annet! Gjelder bare å ta forholdsregler når det er uggete ute! Jeg har ombestemt meg og går for piggfritt! Pratet med en lokal dekksjappe her og han hadde piggfritt på sin M5, en e39 riktignok, men jeg går for det jeg også. Han skulle regne på 17" rondell til meg med piggfritt så jeg poster den prisen så fort jeg får den. Eneste han var litt skeptisk til var at det er høyglanspolert kant på rondell og i kombinasjon med vinter kan den fort bli litt stygg. Men det er vel bare å vaske det? Vinter er ingen unnskyldning for å ikke vaske!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå