Sleeper Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Selger prosjektet mitt da tiden ikke rekker til og har 2biler fra før. - Orginal M535i - Sjøtet med 518, kun bakdel er 518 (ikke ombygd) - 90mod S38B36 motor, km: 172 000 - 9*16" BBS RS m/ 225/45-16 Toyo Proxy TS-1, bra dekk. - 2005 - Ny tank, diverse hjulstilling, olje girkasse og diff ++ - Meget pent mørke grått M interiør. - Org E30 M3 Sport Evo ratt - Skinn M girkule med lys - Nye Bilstein sprint dempere forann - KN Filter - Trimchip fra Normann, spesiall laget til S38B36 i E28 - Hvite instrumenter - Hvite blink rundt Det som må gjøres: - rust i gulv, bakre kanaler, høyre bakskjerm - hjulstillings kontroll (etter bytte av foringer) - Håndbrekk dårlig - Startmotor defekt Ring for mer info! Bilen er godkjent som M535i, og Eu godkjent til november 2008. Ikke Bytte eller skambud! Pris : 65 000.- Mob: 913 42 544 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Drømme bil! Du har gjort ALT rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Hei! Ser ut som en pen bil...hvordan er det med rust i innerskjermer...ser på bildet antydninger ved batteriet der...har hatt et par slike biler med rustangrep der,men må vel helst av med skjerm for å se det skikkelig....Du er ikke intressert i orginal meget bra 88' e30 M3 vel?hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Hvor står denne bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Sola = Stavanger Så forøvrig ut som en meget pen bil, lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Hvis den er skjøtet så er den jo ombygget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Berre lekkert. Udødelig klassiker dette , selv om det ikke virker så lenge siden jeg var "ung" selv og gikk å siklet etter en spill ny en . Var vel 25 jeg når denne ble "født" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 @OAF : Ikke interessert i byttte, ,kun rent salg. Bor på Sola, rett utenfor Stavanger. @R Andersen: Kun stålet bak er 518 så den er bare sjøtet med en 518 for å bli importert inn uten avgifter. (Dette gikk kun før i tiden) En ombygd bil er når alt er flyttet over fra f.eks en M535i til en annen 518. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Bilen din er ombygget. Har gjort jobben selv, og å ikke kalle det ombygget så vet ikke jeg. Hadde bilen din vært orginal så hadde det ikke stått 518 i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Jeg har også hatt en M535i som var orginal og det stod M535i vognkortet. Den ble påkjørt bakfra og verkstedet fikk tak i en bak ende, fra en 520 som de kappet og satt på. Ble det da en ombygd 520 ? Hele bilen min er orginal utenom stålet bak, rammenr og alt er M535i slik den kom i fra tyskland. SJØTET og ikke OMBYGGET. Grunnen til det står 518 i vognkortet er kun pga av avgiftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Vi forstår vel alle hva som menes her, ikke vits å kverulere. Bilen er skjøtet, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Var det mye jobb å koble om det elektriske til motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Råskap dette asså.. har kompis me samme bil/motor.. går utroligbra.. kjøper av denne bil blir en fornøyd eier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Ser ut til å være en utrolig pen klassiker dette her og med den rette motoren! Bør vell ikke by på noen problemer å bli kvitt denne vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg