berttheman Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Hei. Har hatt montert noen Rondell 58 på min e39 i 4 mnd. Og nå i kveld såg jeg tilfeldig vis att innersiden av dekkene bak er meget slitt. Er det noen som har ein ide på hva som hjelper når bilen ikke er senket en gang?
Mikke1981 Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Høres nesten ut som gal spissing på bakdekka! Kan jo prøve å ta en 4hjulskontrol
berttheman Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Er jo litt rart da med tanke på att bilen ikkje er senket og att den ikke slet skeivt de andre hjula som stod på tidlegare.
Ballder Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Foring nr 2 på bildet er normalt helt kaputt på disse bilene ved 100-150 000 km. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/11780.gif
berttheman Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Ok. Bilen min har nå nådd 121000. Hva er det den foringen "passer" på da?
Ballder Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Jo mer den blir slitt, jo mer øker sporvidden og spissing blir feil. Hjulene går mer ut i underkant og bakkant jo mer den blir slitt. Dessuten vil du merke at bilen føles urolig ved hard kjøring i svinger på godt underlag. Byttet på min, og fikk en ny bil. (161000 km)
berttheman Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Er det mye styr og bytte den da?
Ballder Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Sitter no grønnjævlig. Hadde ikke håndholdt presse, og avtrekker ble bare tull. Lagde til en del rørbiter med mer og brukte en gjengestav og muttere for og få det av og på igjen. Kan vel muligens få presset det av/på med en vanlig presse om du peller hele greia av, men det tror jeg igrunn du ikke vil gjøre.
berttheman Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Hmm her syns jeg det lukter verksted;) Men men. Har igrunnen fått svar på det jeg lurte på så 1000 takk for hjelpen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå