torgeir1 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 bmw e-36 320 m-tech 97 modhttp://img213.imageshack.us/done.php ... itekj6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Velkommen som ny medlem her på bimmers! Uansett, ikke så aller verst bil, men den "pynten" passer vel best på japsebiler... Likevel, absolutt ikke så aller verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Vikebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeir1 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 Vikebil? jepp. jobba der i. alt e lakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Velkommen til bimmers.no og gratla med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Så på den bilen i dag når jeg kjørte forbi. Ikke så glad i såpass "lakk stylede" biler men av en eller annen grunn så den slett ikke verst ut i levende live. Synes den tar seg bedre ut i virkeligheten enn på bildet her. Typisk vike bil Skal stikke innom og høre på hellakering av 7 eren snart. Avusblå med den gråfargen nederst (E34 M5 kombinasjonen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 arbeidsbil? er det en bil du skal arbeide på, eller bruke på jobben? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeir1 Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 arbeidsbil? er det en bil du skal arbeide på, eller bruke på jobben? hehe blir brukt som arbeidsbil. a-b. tenker på å skifte motor med tia. kansje 3,2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Velkommen til bimmers og gratla med ny bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Den bilen der var jeg også skeptisk til helt til jeg fikk se den "live". Jeg er som mange her vet medlem av orginalpolitit, men bilen til Torgeir er knalltøff. Velkommen Torgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå