jcvold Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 som mangen andre så er planen å etter hvert skaffe seg en e46 M3 når økonomien tillater. disse finnes både i manuell og SMG girkasse,men mitt spm er : har alle med SMG kasse sånn race-starter som autofil-larsen demonstrerer her ? http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/12377 noen som har erfaringer?
R Andersen Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Ja, alle har det, men det anbefales å ikke bruke de da de sliter voldsomt på drivverket. Edit: Alle med SMG har det.
Bonden Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Jeg har selv prøvd begge deler ville ikke valgt SMG ,slår og napper for mye til vanlig bruk synes jeg .
opt Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 En sportbil skal ha clutch og girstikke! helt korrekt
steinar84 Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 hørte noe om den der.. noen som sa at bmw garanterer kun bruk av den funksjonen der EN gang. mulig jeg tar feil men.
opt Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 skal vel ikke brukes flere ganger etter hverandre. en gang i ny og ne må det jo tåle. ellers er det jo en bortkasta funksjon.
Fliid Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 hørte noe om den der.. noen som sa at bmw garanterer kun bruk av den funksjonen der EN gang. mulig jeg tar feil men. Hørt det samme, men virker veldig snodig at BMW har laget en funksjon som drivverk kun takler en gang.. Så jeg valgte da å ikke tro på det.. Men er det noen som har dette fra sikre kilder eller kan avkrefte dette fra sikre kilder så hadde jo det vært kjekt å poste her.
Deep Dish Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 hørte noe om den der.. noen som sa at bmw garanterer kun bruk av den funksjonen der EN gang. mulig jeg tar feil men. Hørt det samme, men virker veldig snodig at BMW har laget en funksjon som drivverk kun takler en gang.. Så jeg valgte da å ikke tro på det.. Men er det noen som har dette fra sikre kilder eller kan avkrefte dette fra sikre kilder så hadde jo det vært kjekt å poste her. http://www.m3smg.com/fpfiles/specialfunctions/launchcontrol.pdf
TommyL Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 I instruksjonsboka mi står det at man skal vente minst tredve minutter mellom hver gang man bruker den. Ellers står det ingenting. Så at man bare kan bruke den så og så mange ganger er en myte.
Storkaren Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Er det bare SMG og ikke manuell på 2002 modellene og oppover? Eller er det bare vanligst med SMG??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå