Gå til innhold

(Ny pris)E36 318is, 40k stereo, m3 inredning, 18"s 17&q

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer nå å selge min E36 grunnet militæret om kort tid

Det er en 318is fra 1992, har rullet 250k, hatt den fra den sto på 193k, aldri hatt noen problemer med bilen, bare småtteri som lamper og slikt som er vanlig, ellers så fikk jeg stein i radiatoren for en kort tid tilbake så den er helt ny, noe av det som er gjort med bilen er:

- 18" sommerfelger, org. AC shnitzer etter det folk sier, kjøpte dem brukt for en sommer tilbake, den ene felgen er litt urun tror jeg (ser ikke noe til det men, rattet rister litt når jeg kjører, har hatt den på forhjulskontrol nylig og akkurat balansert dem, sitter 225x40x18 forran og 235x40x18 bak. dem er 7,5 breie

- 17" Vinterfelger, er da org. m3 motorsport felger med piggfrie vinterdekk(brukt i 2 måneder), prisen på dekkene var nærmere 10k

- 15" vinter + sommer felger, følger med et sett vinterdekk som har rullet en vintersessong og sommer dekkene er vell nesten nye

- Komplett M3 inredning, fram setene er elektriske.

- Stoooor stereo, verdi på rundt 40k, ikke noe slik "jeg tror det kostet det" har ikke tatt vare på kvitteringer på dette men den som vil kan jo alltid søke opp delene på nettet å se prisen selv.. er da 2x12" kickere 2xSoundstream forsterkere, DVD-spiller i hanskerommet, 7" monitor i dæsjbordet osv.

- Effektanlegg 2.5", vekker garantert oppmerksomhet ;)

- m3 bakfanger, ikke montert grunnet har ikke fått lakkert den enda

Noen baggateller med bilen er da at det er litt rust på lista som er på kanten over ruten, denne hadde jeg da planer om å bytte før jeg skal selge den, frontfangeren er litt ødelagt, mangler ene glasset til sprederen forran, grunnet en snøkant som var litt for høy i vinter, eksosanlegget sitter noen millimeter skækt, ser det på ene bilde, synes vell ikke akkurat når man ser på det uten å studere men, skal ihvertfall informere om det :)

s5000657sr5.th.jpg

s5000660sc8.th.jpg

s5000661cn7.th.jpg

s5000664zt8.th.jpg

s5000670xb0.th.jpg

s5000682an1.th.jpg

s5000685ve2.th.jpg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej :D

lurer på hvor mye du hadde tenkt deg da ?

eventuelt med og uten anlegg?

Tenkte meg ca 65 000 uten anlegg (følger med et litt mindre anlegg, der dvd-spilleren + 2x12" arizona eagle bassere til 1700 kr og en Kicker xs100 competition forsterker til 18500, forsterkern er litt gammel nå men var det den kostet da den ble kjøpt) og 75 000 med det store =)

Kan si speccs om det store også

2x12" Kicker L7 2ohm bassere til 5500 kr pr stk

2x Soundstream PCA1500D forsterkere til 8000 kr pr stk

DVD-spiller, skjerm og kabler kom på 12 000 kr

CD-spiller, panasonic til 3500 kr

forsterkerne og basserne er nylig kjøpt inn, har brukt det i ca 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksosanlegget er bare å løsne på et par skruer og vri det på plass, sotinga kan man lett fjerne når man bytter listene over ruten, kablene ved annlegget lå sånn da jeg først ble ferdig med å montere det, bare tok et bilde som jeg hadde liggende fra da, ser ikke sånn ut nå...(dette anlegget behøver ikke medfølge engang, kan som nevnt ta det ut) dette er da noe jeg ikke fikk tid til å fikse siden jeg reiser først kommende mandag, da er det militæret på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...