Svensson Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Her er annonsen for de som er kunne tenkt seg en bil som bruker lite drivstoff og ser bra ut(etter min mening). Ser på ny bil i samme merke, og da må denne dessverre vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Og hvor er annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 tror jeg er litt dement...beklager http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1619979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Er prisen for høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 må bare legge til at jeg syntes denne bilen var utrolig fin =) jeg syntes ikke prisen var så gal nei =) lykke til videre med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 tusen takk Da blir prisen som den er:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg