Gå til innhold

angel eyes

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

oem5.sized.jpg

Fra venstre til høyre: 3000K, 8500K, 4500K, 6500K.

8500K er jo på grensen til å være grønn i fargen. Så da burde 6500K være fargen du er ute etter. Men med så blått skjær i ringene, så bør xenon i tåke monteres :P .

Tror GS selger løse ringer, uten at jeg kjenner til kvalitet og fargestyrker. Men kan på det varmeste anbefale å handle med Ümnitza :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oem5.sized.jpg

Fra venstre til høyre: 3000K, 8500K, 4500K, 6500K.

8500K er jo på grensen til å være grønn i fargen. Så da burde 6500K være fargen du er ute etter. Men med så blått skjær i ringene, så bør xenon i tåke monteres :P .

Tror GS selger løse ringer, uten at jeg kjenner til kvalitet og fargestyrker. Men kan på det varmeste anbefale å handle med Ümnitza :wink: .

nice, men de ringene er det til og lime på eller? hadde helst tenkt på nye lykter med angel eyes "montert" jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke 100% greie på E46 lykter. Men tror ikke man får kjøpt komplette lykter med AE ringer. Uansett er det klips på disse ringene, som gjør monteringen enkel og rask. Montering av slike ringer kan nok flere andre her inne svare bedre enn meg på.

okda :) men hvordan er det me koblingen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lurer litt på om det er bare å koble på parklysledningen... Det følger jo med ledningsnett og ballaster og greier i de setta til Umnitza..

Det finnes masse Hele Lykter med angel eyes ferdig montert, men da må du opp i 3-4000 ca.

Ganske bra kvalitet på de løse ringene til Umnitza ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lurer litt på om det er bare å koble på parklysledningen... Det følger jo med ledningsnett og ballaster og greier i de setta til Umnitza..

Det finnes masse Hele Lykter med angel eyes ferdig montert, men da må du opp i 3-4000 ca.

Ganske bra kvalitet på de løse ringene til Umnitza ihvertfall!

ja det går greit d, bare så lenge det er billigere en på gsbildeler. der koster det jo 6-7.. Har hørt mekonomen har bilige men finner dem ikke på siden deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke 100% greie på E46 lykter. Men tror ikke man får kjøpt komplette lykter med AE ringer. Uansett er det klips på disse ringene, som gjør monteringen enkel og rask. Montering av slike ringer kan nok flere andre her inne svare bedre enn meg på.

Å joda man får kjøpt komplette lykter med AE til E46.

Jeg har det på min. Obs: bare husk å kjøp lyktene med linselys i nærlyset, ser mere og er mere moderne og lyser bedre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda man får kjøpt komplette lykter med AE til E46.

Jeg har det på min. Obs: bare husk å kjøp lyktene med linselys i nærlyset, ser mere og er mere moderne og lyser bedre :wink:[/quote

okda, takk for det. men hva er prisen på de ca, og hvor får jeg taki dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...