leif harald Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Hallo, skal ha meg angel eyes på min e46 så lurte jeg på om dere har noen å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Disse i 4500K farge er det du skal ha . God og rask service er det hos Ümnitza også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Disse i 4500K farge er det du skal ha . God og rask service er det hos Ümnitza også. se der ja, de så fine ut. jeg ville hat blått lys ikke gult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Disse i 4500K farge er det du skal ha . God og rask service er det hos Ümnitza også. se der ja, de så fine ut. jeg ville hat blått lys ikke gult. men ingen sider i norge som har noen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Fra venstre til høyre: 3000K, 8500K, 4500K, 6500K. 8500K er jo på grensen til å være grønn i fargen. Så da burde 6500K være fargen du er ute etter. Men med så blått skjær i ringene, så bør xenon i tåke monteres . Tror GS selger løse ringer, uten at jeg kjenner til kvalitet og fargestyrker. Men kan på det varmeste anbefale å handle med Ümnitza . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Fra venstre til høyre: 3000K, 8500K, 4500K, 6500K. 8500K er jo på grensen til å være grønn i fargen. Så da burde 6500K være fargen du er ute etter. Men med så blått skjær i ringene, så bør xenon i tåke monteres . Tror GS selger løse ringer, uten at jeg kjenner til kvalitet og fargestyrker. Men kan på det varmeste anbefale å handle med Ümnitza . nice, men de ringene er det til og lime på eller? hadde helst tenkt på nye lykter med angel eyes "montert" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Har ikke 100% greie på E46 lykter. Men tror ikke man får kjøpt komplette lykter med AE ringer. Uansett er det klips på disse ringene, som gjør monteringen enkel og rask. Montering av slike ringer kan nok flere andre her inne svare bedre enn meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Har ikke 100% greie på E46 lykter. Men tror ikke man får kjøpt komplette lykter med AE ringer. Uansett er det klips på disse ringene, som gjør monteringen enkel og rask. Montering av slike ringer kan nok flere andre her inne svare bedre enn meg på. okda men hvordan er det me koblingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 kobler bare på parklys ledningen vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Jeg og lurer litt på om det er bare å koble på parklysledningen... Det følger jo med ledningsnett og ballaster og greier i de setta til Umnitza.. Det finnes masse Hele Lykter med angel eyes ferdig montert, men da må du opp i 3-4000 ca. Ganske bra kvalitet på de løse ringene til Umnitza ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Jeg og lurer litt på om det er bare å koble på parklysledningen... Det følger jo med ledningsnett og ballaster og greier i de setta til Umnitza..Det finnes masse Hele Lykter med angel eyes ferdig montert, men da må du opp i 3-4000 ca. Ganske bra kvalitet på de løse ringene til Umnitza ihvertfall! ja det går greit d, bare så lenge det er billigere en på gsbildeler. der koster det jo 6-7.. Har hørt mekonomen har bilige men finner dem ikke på siden deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... c&start=30 Kjøpt på jlevisw.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56602&postdays=0&postorder=asc&start=30Kjøpt på jlevisw.com NICE, dn var jo helt RÅ! men er det bare ringer eller komplette lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Har ikke 100% greie på E46 lykter. Men tror ikke man får kjøpt komplette lykter med AE ringer. Uansett er det klips på disse ringene, som gjør monteringen enkel og rask. Montering av slike ringer kan nok flere andre her inne svare bedre enn meg på. Å joda man får kjøpt komplette lykter med AE til E46. Jeg har det på min. Obs: bare husk å kjøp lyktene med linselys i nærlyset, ser mere og er mere moderne og lyser bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Har ikke 100% greie på E46 lykter. Men tror ikke man får kjøpt komplette lykter med AE ringer. Uansett er det klips på disse ringene, som gjør monteringen enkel og rask. Montering av slike ringer kan nok flere andre her inne svare bedre enn meg på. Å joda man får kjøpt komplette lykter med AE til E46. Jeg har det på min. Obs: bare husk å kjøp lyktene med linselys i nærlyset, ser mere og er mere moderne og lyser bedre [/quote okda, takk for det. men hva er prisen på de ca, og hvor får jeg taki dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå