Berntsen7 Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Jeg får vell skryte litt av beemer'n min jeg også da Legger ut noen bilder nå, men det kommer mere etterhvert. Hadde vært morsomt med noen reaksjoner/meninger på bilen da Mer info om bilen og div kommer seinere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Fin Touring dette, med en litt skjelden og pen farge . Den vil se penere ut, hvis du får den lakkert blå helt ned. M fangere & skjørt er jo også alltid helt riktig på disse bilene . Er det Eisenmann potte bak der? Ser flott ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Lakkering helt ned og skjørt/fangere er planen:) Må bare finne det riktige...kunne tenkt meg fanger'n din jeg da hehe Større felger kommer vell også etterhvert:) Potta er faktisk no billig greier jeg fant på en messe...Men den ser jo bra ut og gir fantastisk lyd så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Meget pen farge:) Lakk helt ned så hjelper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Nå har jeg fått bestilt div ting i dag også! Nye BMW emblemer foran og bak, hvite blinkers på sidene, ny frontfanger og leppe:D Så detta blir artig..bilen blir også snart lakka helt ned. Angel eyes kommer vell også etterhvert, men må ta dette seinere. På mandag skal bilen på verksted for eu-kontroll og storservice. Er litt spent på åssen eu'n går...jeg regner med at bremser og foringer rundt om må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Woho...i dag blei bmw'n eu-godkjent med 0 feil...men må vell nesten regne med det når man kjører bmw hehehe hadde egentlig aldri trudd at den brummende potta mi skulle gå igjennom men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 noen som veit hvor jeg kan få tak i felgene min men i 18" ? :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Bra den gikk gjennom eu uten feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 hmm...kan jeg dra til hvilken som helst lakksjappe og få BMW-gletscherblau-metallic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Ja! Sjapper som blander farger og selger lakk skaffer deg det. Skriv ned fargekoden som står på høyre støtdemper tårn for å være helt sikker . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 hehe..men da er det jo greit;) er vell ingen her som bor i jessheimområdet som lakker litt sånn på kvelden a? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Endelig er bmw'n friskemeldt etter et lengere sykeopphold med kjøleproblemer og koking:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 hmm...I dag var motorhavari et faktum for meg også...var ute og kjørte på e6 nord for kløfta. Plutselig sluttet bilen og dra og døde. Jeg svingte inn til siden med en gang og røyk og lukten av svidd olje slo meg med en gang jeg stoppet...det var også en lang stripe med olje bak meg..:\ NAF mannen fryktet det værste...er nok trolig skjæring. Men kan jo også være heldig at det bare er noen pakninger som har ryki...men men...koste vil det gjøre uansett...og med min allerede trange økonomi som lærling ser dette dystert ut! Vurderer og selge bilen sånn som den står nå hvis det blir for store utgifter...noen som ser seg interisert hvis jeg skullle selge? bilen gikk gjennom eu'n på mandag med 0feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berntsen7 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 ingen som har lyst på et bra m5 bygg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 aiaiai, kjipt det der med bilen da! inn på verksted igjen nå da eller..? og få diagnose... rart at det skulle skje så fort etter godkjenninga da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå