Gå til innhold

Min E34 520i stv( nå muligens til salgs!!!kom med bud)

Berntsen7
 Share

Anbefalte innlegg

Lakkering helt ned og skjørt/fangere er planen:) Må bare finne det riktige...kunne tenkt meg fanger'n din jeg da :P hehe Større felger kommer vell også etterhvert:)

Potta er faktisk no billig greier jeg fant på en messe...Men den ser jo bra ut og gir fantastisk lyd så;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått bestilt div ting i dag også!:D Nye BMW emblemer foran og bak, hvite blinkers på sidene, ny frontfanger og leppe:D Så detta blir artig..bilen blir også snart lakka helt ned. Angel eyes kommer vell også etterhvert, men må ta dette seinere. På mandag skal bilen på verksted for eu-kontroll og storservice. Er litt spent på åssen eu'n går...jeg regner med at bremser og foringer rundt om må byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...I dag var motorhavari et faktum for meg også...var ute og kjørte på e6 nord for kløfta. Plutselig sluttet bilen og dra og døde. Jeg svingte inn til siden med en gang og røyk og lukten av svidd olje slo meg med en gang jeg stoppet...det var også en lang stripe med olje bak meg..:\ NAF mannen fryktet det værste...er nok trolig skjæring. Men kan jo også være heldig at det bare er noen pakninger som har ryki...men men...koste vil det gjøre uansett...og med min allerede trange økonomi som lærling ser dette dystert ut! :( Vurderer og selge bilen sånn som den står nå hvis det blir for store utgifter...noen som ser seg interisert hvis jeg skullle selge? bilen gikk gjennom eu'n på mandag med 0feil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...