vidarius Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 hei har et lite problem her som du kanskje ser på bilde så er det noe som ikke stemmer. litt historie da....leverte bilen på verksted i dag for å bytte pakkning der hvor oljefilterhuset går inn på blokka. da var bilen helt fin. å da jeg henta den etter stengetid i dag. så så jeg at ingen ting i instrumentett funka utenom speedometeret. også lyste lampa for bremsefeil eller hva det heter og lyset for håndbrekket. så spørsmålet er hva som er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 jeg tror de også har tatt av dynamoen for å komme til..kan det har noe med saken å gjøre. kortslutning eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Snakk med firmaet som "fiksa" bilen din du. Dette må gå på noen form for reklasmasjon elelr no. Er ikke meningen at bilen skal komme tilbake med nye feil når de har vært å skrudd på den. Skjekket sikringer a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stabwound Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Sjekk sikringene, skjedde samme med meg en gang, at alt streiker utenom speedometeret, men da var det altså enkelt å greit en sikring som hadde gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 har sjekket sikringene og det er ingen som har gått. kan det være noe annet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 da er bilen i orden igjen..det viste seg at det bare var å koble fra batteriet i et kvarters tid så blei den fin igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå