HenningE46 Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Hei jeg har nettop blit ferdig med og koble opp anlegget i bilen, alt funker uten om cd spilleren ( Alpine CDE9881). lurer på om noen har hatt det samme problemet og eventuelt hvordan de fikset det Har prøvd reset knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Kva er det som skjer? Har du for tynne strømledninger slik at det blir for stort spenningsfall ved bruk av cd? Kan selfølgeligt væra feil på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE46 Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 kablene jeg bruker er et kabel sett til 1800 watt, høytaler kabelen som fulkte med til det settet er 4mm tversnitt, var den pakka de anbefalte der jeg kjøpte anlegget. Radioen funkerm, har ikke prøvd ipod enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE46 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 vat hos forhandler i dag og hørte hva det kunne være, det var spilleren som hadde software feil. hvis andre får samme problem med spilleren er det bare og gå og bytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå