xcuze Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 selger en omega vinter bil, den har nye pigg dekk, uten sommerdekk.. gått ca 250000, eu godkjent juli for et år siden, går sikkert imellom hvertfal en gang til, uten store problemer. tidligere eier var hunde eier, så anbefaler ingen alergiske og kjøpe bilen.. er full av hunde hår bak. (skal prøve og fjerne dette) eneste kjente feilen med bilen, er en blink pære som er gått, og en liten eksos lekasje.. åpen for bud. fikser bilder etterhvert
xcuze Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 tønsberg. er 2liter i ja... bare og komme med bud
xcuze Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 hadde tenkt meg litt mer, men takk for et start-bud.... slædde bil? skjønner ikke hva du mener..... det er vel ikke lovlig?
xcuze Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 hadde tenkt meg litt mer, men takk for et start-bud.... slædde bil? skjønner ikke hva du mener..... det er vel ikke lovlig?
conan Skrevet Oktober 2, 2007 Skrevet Oktober 2, 2007 vel, da kan jeg gi deg 2500 for den. gått langt og langt fra strøken da. Send pm hvis det er inntr, ps starter og går den?
xcuze Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 eller bare bytte den i Rc-bilen din...?
xcuze Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 ps, bilen har orginal sperre aksling
xcuze Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 ingen som trenger en genial spinne bil til vinteren? hvis ikke budet blir på mer en 2500kr. blir det jordebil. noen som trenger nye vinterdekk??? eller sperre til omega?
wichtom Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 solgt bilen??.. kontakt meg på geir.ga@gmail.com eller PM her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå