bmwj Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 jeg vurderer å kjøpe meg et såkalt kit til min 97mod 520... Lurer på om det er noen herfra som har erfaring med dette: http://www.turbofun.no/product/10307/10 ... bokit.html Eller om noen har et bedre alternativ kanskje... thnx
Azeton Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 A-dekk as. har et kit til deg. Står at turboen er god for 600hk noe som sier at det er litt størrelse på den. Du vil få seriøs kethup effekt på bilen din da.
bmwj Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 A-dekk sitt kit er ikke veldig kvalitet... De sa tilogmed til meg at hvis jeg ikke ville ha "kina-turbo" så måtte jeg ikke handle hos de. Søk litt på google om den xspower turboen som følger med der og les hvor mye dritt folk slenger om den!
Kurt Andre Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 A-dekk sitt kit er ikke veldig kvalitet...De sa tilogmed til meg at hvis jeg ikke ville ha "kina-turbo" så måtte jeg ikke handle hos de. Søk litt på google om den xspower turboen som følger med der og les hvor mye dritt folk slenger om den! De funker de bilen de har bygd hvertfall. Jeg hadde anbefalt og ta en tlf til Kjell Erik på A Dekk og ta deg en prat, han er behjelpelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå