morten1337 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Snakka med en med en E36 i går som sa at alle E36 har fjernstyrt sentrallås. Er dette riktig? for jeg fikk ikke med noen fjernkontroll med på min.
jensemann23 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 har du DEFA-alarm da? Er det en rød LED-blinker i venstre hjørne av frontruta? Er bare å kjøpe/evt låne seg en fjernkontroll, ta ned trekket under rattet, der ligger kontrollboksen. Ring bilradiospesialisten og les opp serienr på boksen, så får du nødkoden din. Søk på nødkode el. defa. ell på forumet, så finner du ut hvordan du åpner opp og programmerer den nye fjernkontrollen:)
morten1337 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 det er alarm på den ja, men om det er defa vet jeg ikke, har ikke noe lyf som blinker nei. bilen står å tuter vist noen åpner ett eller annet på bilen i låst tilstand.
jensemann23 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 hmm, da vet jeg sannelig ikke.. Men det er sentrallås på den?
morten1337 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 det er sentrallås ja, og til høyre for sigarettenner er det et tom hull på 1 cm, og til høyre for den igjen er det en rød gjennomsiktig ting som bare står der uten noen virkning. Det et koblet ledninger tilden fra undersiden, og det ser ut som den er for stor til å bare være et lys ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå