Gå til innhold

Bmw 318is E30 vurderes solgt

BmwE36Jinta
 Share

Anbefalte innlegg

Km stand er 280000,veldig lett starta.. eneste er at det går litt opp og ned på tomgang når den er varm,men har fått høre at det skal være slik også er det liten lekkasje på bensin tanken,men det er visst ganske vanlig på disse bilene fikk jeg høre på sulland. Går egentlig ganske bra når den får turtall.

Jeg kjøpte den i mai,mener den var eu godkjent da,så tror den ikke skal eu godkjennes før til neste år..

Var bytta skiver,caliptere og clutch når jeg kjøpte den.

Det eneste jeg har funnet av rust er litt lakk rust på høyre side under front ruta og litt lakk rust på sjåfør døra.

Bilen var nylakket før jul,men er ikke proff lakkert så er litt sandpapir aktig noen plasser.

Interiøret er strøkent,sitter to slags bøtte stoler og originalt baksete med skipose trekk.

Følger med noe pioneer høytaler i hattehylle og originalt frontsett.

Er elektriske speil som funker veldig bra.

Det jeg har gjort med bilen etter jeg kjøpte den er å lakke baklyktene røde,rive av stylinga,sette på den lista over sideruta bak,sette på ny list over ene døra på høyre side,kjøpt ny plate under rattet.

Mangler front og bakfanger og litt lakk på kanalen etter stylinga ble borte,har ikke fått tak i original fangere siden jeg skulle bytte det mot stylinga av en her på forumet,men ble lurt.. han har fått stylinga og jeg har ikke sett noe til fangerne. men driver og ser etter og vil helst ha det på før eventuelt salg. Er soltak på bilen som fungerer bra også sitter det på en spoiler. bilen er en original m-tech,sitter m-tech ratt og girkule i bilen.

følger med alu på både sommer og vinter,sommerfelga ser du på bilder.

er bra med dekk på de,dim er 205.50.15 tru jeg, også er det nesten nye vinter dekk på vinter felga. har ikke bilde av de men det kan jeg ta hvis ønskelig.

pris jeg kunne tenkt meg for den er 35000,var det jeg ga for den og har ikke hatt den lenge.. men kan såklart diskuteres.

Picture050-2.jpg

Picture053-1.jpg

Picture055-2.jpg

Picture056-1.jpg

Picture057-1.jpg

Picture058-1.jpg

Picture059.jpg

Picture061.jpg

Picture062-1.jpg

Picture063.jpg

Picture065-1.jpg

Picture066-1.jpg