rolfi Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Hallo. Er det noen i Rogaland som har en M30 motor stående? B25, B28, B30, B32, B34 eller B35. (M102 og M106 også, men det er vel ikke de motorene folk slumper vekk for en liten klatt penger) Kan også vurdere E28 delebil, men må ikke være for dyr, og MÅ ha M30. Bruker du kanskje motoren som delemotor, så kan jeg bare kjøpe noen deler. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Jeg har denne. Ikke i rogaland men ikke så langt unna. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47598&start=0 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Hvor står motoren hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 hvilke deler er det du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Viftereim eller reimhjulet har slipt ned slangen som går fra termostatgreiene. Den har egentlig 1mm klaring ca, det var tydeligvis ikke nok med ny reim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 har en komplett m30b28 så har den helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Skulle hatt det i kveld helst. Vil på autoslalom i morgen Men jeg får bare kjøpe den hos Bavaria eller GS på mandag. Koster ikke mange kronene uansett Men ellers takk for alle tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå