Terje320d Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Når jeg svinger til venstre inn mot et kjøpesenter i nærheten. Må jeg kjøre over en liten kantsten kant for å komme meg inn til parkeringen.. Og når dekket treffer kanten, høres en klunkelyd... Noen som vet hva som gjør dette...?? Og når jeg rikker litt på rattet når jeg står i ro, hører jeg en liten "klunke" lyd da også... Når jeg rikker bittelitt frem og tilbake.. HVA ER DETTE?!?! Håper på gode svar så jeg får fixet dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Mest sannsynlig krengestags foringer/kuler som er slitne. Det gir ofte klikkelyder over små humper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 hvordan bytter jeg denne? Pris? Hvordan ser den ut?? Er det noe samme som stabstag??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 krengnins stag og stabb stag er det samme. det er en gummi foring som ligger rundt stabbstaget inni et klammer. ikke dyre delene men for skifte på verksted blir det sikkert en plass mellom en hal time og en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Det heter lenkearm, stabilisator staget er staget som går tvers under bilen, som lenkearmene sitter i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Ok.. Kjøpte Stabstag på min gamle 406 før jeg solgte.. Og det var en stang, med to gummiforinger og gjenger i hver ende... Festet til stabstaget under bilen og demperen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå