Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heihå... trenger ett hjullager til høyre side forran ettersom de ødela det på verksted når bilen fikk nye dempere forran (de nektet å erstatte det siden de påstod at det var så slitt uansett... kan sikkert stemme det, orker ikke krangle med de :P)

noen som har dette liggende? det er da til e39 520iA...

send PM med en pris så blir vi sikkert enige... :)

Skrevet
buump

Trenger du å måtte legge ut her da? får jo hjullager på Gs for en god pris? :)

Kostet hvertfall tusen lappen til min bil, tviler på at det er så mye dyrere til din.. :)

Skrevet

Om jeg legger ut en annonse her og får det for 2-300 kr "pent" brukt istedenfor 1,977.80 som det koster på GS for en ny eller 1.236,25 for alternativ vare så skal nå vel du bare å hoppe og drite i det.

Slutt å ødelegge andres annonseringer med tullprat. Mulig du har rævva full av penger og kan kjøpe deler til full pris, jeg er "fattig" student og kan ikke betale i hytt og gevær...

sorry for utblåsningen, har en jævlig dårlig dag og dette fikk det til å renne over.

Skrevet

så sinna da. Om du har problemer med å forstå dette, så var det kun hyggelig ment, men lykke til å finne noen som har et brukt hjullager liggende

Skrevet

jessda.. som sagt; dårlig dag i dag... overreagerte "litt". har forøvrig 3 som har meldt seg med brukte så det blir vel en ordning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...