n00ky Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 heihå... trenger ett hjullager til høyre side forran ettersom de ødela det på verksted når bilen fikk nye dempere forran (de nektet å erstatte det siden de påstod at det var så slitt uansett... kan sikkert stemme det, orker ikke krangle med de ) noen som har dette liggende? det er da til e39 520iA... send PM med en pris så blir vi sikkert enige...
Richie85 Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 buump Trenger du å måtte legge ut her da? får jo hjullager på Gs for en god pris? Kostet hvertfall tusen lappen til min bil, tviler på at det er så mye dyrere til din..
n00ky Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Om jeg legger ut en annonse her og får det for 2-300 kr "pent" brukt istedenfor 1,977.80 som det koster på GS for en ny eller 1.236,25 for alternativ vare så skal nå vel du bare å hoppe og drite i det. Slutt å ødelegge andres annonseringer med tullprat. Mulig du har rævva full av penger og kan kjøpe deler til full pris, jeg er "fattig" student og kan ikke betale i hytt og gevær... sorry for utblåsningen, har en jævlig dårlig dag og dette fikk det til å renne over.
Richie85 Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 så sinna da. Om du har problemer med å forstå dette, så var det kun hyggelig ment, men lykke til å finne noen som har et brukt hjullager liggende
n00ky Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 jessda.. som sagt; dårlig dag i dag... overreagerte "litt". har forøvrig 3 som har meldt seg med brukte så det blir vel en ordning
22-02-70 Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 http://www.nylunds.no/product.php?id=384 Prøv heller eit NYTT lager fra nylunds. for 990,- istadenfor eit brukt med ukjent tillstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå