Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få noen ulyder fra høyreside bak (tror det kommer fra høyre side). Vær gang jeg kjøre over en hump eller noe, så kommer det en klonke lyd og en knirke lyd fra bakenden. Lyden kommer også av og til når jeg f.eks driver å barkerer og svinger i en fart på 4-5 km/t.

Prøvde å kjøre over en fartshomp med bare venstre siden, og da kom det ingen lyd. Så kjørte jeg over med høyre siden, og da var lyden der :/

Snakka med en som sa det kan være noe bolter som holder opp bakenden som lager lyden. Men da tror jeg ikke det hadde vært stilt når jeg kjørte venstre siden av bilen over en hump.

Høres ut som noe er skikkelig løst eller gåen der bak.

Noen tips til hva det gan være?

Skrevet

Har selv for lite peiling på bakenden, men det høres ut som demperen på høyre side bak er helt løs. Vist jeg kjører så bare venstre side treffer fartshompen, så er det ikke en liten lyd en gang.

Skrevet

er mange foringer bak der da, både på demper, hjuloppheng og aksel. er nok bare å få den opp på bukk, eller krabbe under, og se/kjenne etter ting som ikke virker riktig.

Skrevet

det er nok "storforinga" som har takka for seg! hadde samme problemet på e28 som jeg hadde etter jeg hadde vært pålangtur med bilhenger. Knirka godt da ja! Det er noe skit å bytte selv da den må presses inn. du greier det kanskje med en god garasje-jekk og skikkelige fester for å holde imot. Du kan sjekke dette om du tar i skjermen, og "gynger" litt skrått med bilen. Knirker det da, er det nok storforinga tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...