Gå til innhold

e34 525 shadowline byttes i motor (m50,m52)


Stian_B
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 525, med strøken og overhalt m20b25 motor. Motoren har gått 46000km etter overhaling og det ser ut som nytt nedi der... Det er nytt innsug og toppdeksel, det er også satt på ny kam og mye mer, motorrom må sees.(med dokumentasjon)

Bilen er dolphin metallic med sorte 17" med sølv kant rundt, omlakerte ac-schnitzer (kopi) Det sitter på 255/40-17 bak og 225/45-17 forran, dekkene var nye i våres. den er senket 30/00mm med nye dempere og fjører forran. nedre bærearmer er byttet forran og stortsett alt i bakstilling(m-tech)

Denne bilen har en m-sportspakk som består av hviteblinkers rundbaut, m-tech stoler, ratt,girkule og to delt interiørfarge. Førerstolen er noe slitt, men er kun sitteputa, og m-tech stolen er i flere deler så får kjøpt den puta ny. Ellers er det strøkent innvendig. Når det gjelder stereoannlegg sitter det i en blaupunkt spiller. 6stk orginale høytalere fra bmw soundsystem med forsterker.

Sitter ny sachs performance clutch med ny lammell, pressplate og utløselager. denne clutchen har en kapasitet på opp til 450nm...

Bilen er utrolig pen å se på med den dype delfin gråe lakken med de sorte kontrastene i lister og felger.

Er open får forslag om bytte og bud, er ute etter en m50b25 motor fra e 36 eller en m52b28 også fra e36.

Pris 40 000,-

Kan nåes på 48109805, eller send en pm.

Stian...

PS har desverre ikke fått lagt ut noen bilder men bilen ligger på autodb.

AutoDB-kode: 1624665

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1624665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg skaffet med en 1991mod 318i touring shadowline...:-):D

Så hvis noen skal ha seg e34 i god stand får en billig penge å har en motor på lur så bytter jeg gjerne... skal ha ny motor i touringen...

Helst en m52b28 men tar gjerne m50b25. møtoren bør være fra e36...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...