B power Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 jeg har en bmw 320 e30 87/88 mod og har nå satt in en bmw e30 325 ix motor men jeg får ikke bensin pumpa til og gå og jeg får heller ikke gnist. er det noen her som har hatt det samme prob? jeg rygget in bilen før motor skifte så tviler på at tendingsmodulen eller coilen er gåen. han jeg kjøpte den av sa han hadde startet den opp før han plukket den ut
Heen Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Jeg hadde problemer med bensinpumpa mi. Først: sjekk sikring 11, den går på pumpa. (7.5 amp) neste: gi pumpa girekte 12 volt for å se om den i det hele tatt går. (obs: den kan lage lyd, men likevel ikke pumpe) Hvis pumpa går med 12v direkte, men ikke tilkoblet, kan det være releene. At du ikke får gnist kan kanskje være rotor, fordelerhus, coil osv? Lykke til
B power Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 har sett en del på det når det gjelder gnisten og jeg har prøvd og sette den ledningen som går fra coilen til fordeleren rett på motor blokka og da skulle det ha bynt og gnistre mener jeg, så jeg trur prob ligger før coilen. coilen får rett og slett ikke det den skal ha:( har også prøvd og måle litt og det er lite strøm som kommer når jeg vrir på nøkelen og jeg har også prøvd og måle meg igjenom for og se etter om det er no brud men har fått gjenom slag vær gang så det er ikke noe brud:) hmm hva kan dette vere tru?
Fliid Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 jeg har en bmw 320 e30 87/88 mod og har nå satt in en bmw e30 325 ix motor men jeg får ikke bensin pumpa til og gå og jeg får heller ikke gnist. er det noen her som har hatt det samme prob? jeg rygget in bilen før motor skifte så tviler på at tendingsmodulen eller coilen er gåen. han jeg kjøpte den av sa han hadde startet den opp før han plukket den ut Jævlig kjekt at du skriver 87/88, går utifra at du da hadde en 320 med Motronic styngssystem? Når er den motoren du satt i produsert?
B power Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 jepp er motoroniks ja og jeg trur den 325 motoren ble produsert i 86 mener jeg han sa:). liten infor fikk med ledningsnettet til motor pluss jerne/ styreenheten. eneste ledningenne jeg måtte montere var jording og bateri ledninger og trekke opp det feite kabelen gjenom torpedoen og til jernen
Fliid Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 hmm, siden den er laget i 86 så vil jeg tro at dette er den Motoronic versjonen som skal ha en kabel fra den pluggen med 3 stk. som er ved hjernen, den grønne kabelen av de skal sammen med 15+ på Coil. altså, strekk en kabel imellom. Da funker det nok.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå