Johnny Bravo Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 lurer på om du får kjøpt lykter med xenon i fjernlys og ae ringer til e46? orginalt er det jo xenon kun i nærlys og jeg vet at du får kjøpt ringer som bare klipses på og jeg vet at man får kjøpt ombyggingssett som gjør at man får xenon i fjernlysene. Men jeg kunne tenkt meg alt ferdig i en lykt. De ae lyktene man får kjøpt er det jo heller ikke xenon i fjernlys i?
mbrothe Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Hadde ikke siste utgave av e46 AE orginalt? Ring GS og hør med dem, finnes det skaffer de, men disse lyktene koster nok "litt"
Johnny Bravo Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 regner med de koster litt ja, iallefall på GS. Tenkte mer på om det var noe utenlandske sider som førte slikt?.. Blir jo litt renere fremme der om du ikke har en haug med ekstra ledninger og ballastere og div. annet. Blir mere orginalt liksom...
haugejan Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 E46 er aldri levert orginalt med AE. Etter 2001/9 bi-xenon. Dette er xenon både på langlyst og nærlys. Alt er i same linsa, men det er eit spjeld inne i lykta som gjer til att ein får full opning xenon linsa. Det er mulig å oppgradere bilder før 2001/9 med slike lykter, men da må ein også byte blinklys, samt ha ein adapterkabel. Har gjort dette på min, og det er mykje betre lys av bi-xenon enn vanlig halogen på langlysa. Skal du ha ringer på desse bi-xenon lyktete må du kjøpe AE etter monterings sett. Har foresten eit slik til salgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå