Gå til innhold

Skrens, miste lappen?

artofdesign
 Share

Anbefalte innlegg

hadde en opel b ascona for noen månder siden,røykla et stort område kjørte videre me sivilbil i ræva (uten og vite d) la den brei i 3 rundkjøringer!mista lappen på stede,men fikk den igjen etter 3uke,,måtte gå rettens vei for å få den igjen!men slapp ikke unna ei bot på 5000kr!dem skulle holde den i 3måna eglentlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke go ta noenting,,,snakk me advokat!la han snakke me politiadvokaten som har saken din og la han/henne komme til fornuft si du godtar bota men kan ikke mista lappen pgav du trenge den i jobb!få sjefen din til og skrive et lite brev om at du må ha den i jobben!og gå til legen og si du er så deprimert over at politie ska ta fra d lappen pgav en liten bagatell!så får du brev me legen åsså!d va d e gjor blei ikke rettsak me me,,men polie tok til fornust og lot me beholde lappen!e ha rmista lappen 2 ganga før ditta ,fartovertredelse og kjørte på ei dame på fotovergangsfelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostet det noe å gå rettens vei? Noen tips?

Poenget er at de ikke så meg, de så røyken (som kan være etter han som kjørte av andre veien), og mistet lappen på stedet. Jeg sa jeg ikke hadde gjort noe.

Jammen i helvete a. De så ikke at du gjorde det. Nekt for at det var deg og si det var han andre. Så har du lappen igjen veldig snart :) Det er ikke dumt å blande inn advokat, men du må aldri finne på å si som nevnt rett over posten min at du godtar bota, men kan ikke miste lappen forde du trenger den osv osv. Det er det samme som å innrømme at det var deg. Stå på ditt å si du ikke gjorde det, men det var en annen. Dette får du eventuelt advokat til å formidle til juristen du har fått hos Politiet så har du nok lappen igjen om ett par uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på en skrens å det å ligge bredt da. En kamerat fikk vel 4lapper i bot for å svi gummi, men det var ut fra en parkeringsplass og ut rett foran en politibil hehe Dårlig timing...

Gjorde akkurat det samme i fjor, sto ved en bensinstasjon og varma dekk,

kjørte ut krysset, og da kom det selfølgelig en purkbil rundt svingen...

4000 i bot på meg og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...