Gå til innhold

Noen spørsmål om 525 TDSA

Svantekiller
 Share

Anbefalte innlegg

Klipper fra et annet forum.

Hei, jeg har kjøpt meg en Bmw 525 TDSA `98 og har et par spørsmål som jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med!

1. Lampen for airbag lyser, noen har sagt til meg at dette er en "typisk" BMM feil og at det mest sannsynligvis kommer av en dårlig kontakt under setet?? Er det noe i dette??

2. I dashbordet er det mange døde pixler der man ser km.stand og der den innebyggede kjørecomputeren er. Noen har sagt at dette fikses ved en software oppgradering?? eller??

3. Det er ikke cdspiller på den men det er uttak for cdveksler, hvor skaffe det billigst eller i det hele tatt.

4. Navigasjonen har en "software" cd spiller bak, hvor skaffer jeg oppgraderinger?

5. Den innebygde skjermen for Navi, tv og computer har en grønn strek og en blå strek som går rett over skjermen ( tynne linjer ) er dette noe som kan fikses??

Takk for all hjelp. Det er ikke bare for meg å dra innom en bmw forhandler og spørre da disse ikke finnes i nærheten. Det er straffen for å bo på landet :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

1. På min og mange andre var det kontakten til beltestrammeren under setet som er problemet. Kjøp rep. sett av BMW eller klipp kablene i begge ender og skøyt saman utan kontakten.

2. Pixelproblem kan ordnast. Søk her på forumet eller på autopower.se

3. ebay.de eller ebay.com evnt. brukt av høgger.

4. BMW eller ebay??

5. Må i så fall opne opp og eventuelt rense....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...