PALLESJURSEN Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Har for salg en 3.5i motor, km.stand 173.000. Tror det er 86 mod, kanskje litt nyere, har stått i en E28. Imponerende bra drag og fin lyd. Motoren er komplett m/ledningsnett, hjerne og gearkasse. 218 HK (ble senest testkjørt rett før demontering fra bil, 2 uker siden). Denne vurderes solgt, kom med bud! ------------------------------------------------------------------------------ -Forresten, passer denne motoren med gearkasse rett opp i e34 89 mod? Og hva må eventuelt tilpasses ved montering av turbo? NB! For de av dere som ser de andre annonsene mine, km. stand er feil på alle annonsene, korrekt er 173.000km For kontakt...tlf. 90944423
PALLESJURSEN Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Har nå satt den for salg for kr 7000,-
gkw89 Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 hvorr bor du henn?? dette må jeg tenke på... frister no jævlig om motoren går som den skal.. automat eller manuell forresten?!
PALLESJURSEN Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Bor på Karmøy/Haugesund. Bilen har manuell kasse.
PONTUS Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 Hei, jeg er interressert i motoren din. Hvordan kommer jeg i kontakt med deg?
PALLESJURSEN Skrevet September 11, 2007 Forfatter Skrevet September 11, 2007 Nå har det bare på 2 dager vært nærmere 20 henvendelser vedrørende denne motoren og folk med prosjekter, begynner smått å angre på annonsen, da planen egentlig var å montere motoren i min E-36. Men, men...blir vel vesentlig enklere å motere turbo på 318is enn å tilpasse 3.5`en. NB...selges komplett, så kun salg av motor, eller girkasse er ikke aktuelt, beklager. Men et lite tips, for de som trenger diff med sperr: -Den dagen jeg demontere glemte jeg å ta av denne delen, så den står fortsatt på bilen, som er å finne på Ola`s bildeler/opphugging på Karmøy. Så er du/dere kjappe nok, så kan du nok få denne billig, da de ikke ble informert om at det var diff-sperr på bilen. Grønn e28, eneste som er der borte, det er/(var) også m535 fanger/hekk helt og fint på bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå