Kristov Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Kunne noen lagt fargen fra E46'n på E30'n? Stor takk til den som kunne brukt litt tid på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 noe ala dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Synes den andre var lysere og mer gullfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 du vil med andre ord se e30'n lysere og mer gull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 du vil med andre ord se e30'n lysere og mer gull? På min skjerm ser i hvert fall ikke fargene like ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 ok, stor forskjell fra skjerm til skjerm. på min skjerm så er første photoshopen klis lik fargen på e46'n. prøver igjen blir litt som å tippe lotto dette med å treffe riktig nyanse, men jeg har lagra photoshop fila slik at det er gjort på sekunder å justere visst du vil ha flere varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Det var mye nærmere Dessverre synes jeg ikke det passa så bra. Hva med denne fargen? Prøver å finne noe annet enn de vanlige rød, blå, hvit og sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Hum, må være noe helt galt med din eller min skjerm for fargene likner ikke grisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hum, må være noe helt galt med din eller min skjerm for fargene likner ikke grisen Er utrolig vanskelig og få til rette fargen, når man fortsatt skal beholde refleksjoner osv, for å se mest mulig ekte ut, men nei, den er ikke 100 lik, men det er vaanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 er ikke no go på photoshop, men prøvde meg hvertfall litt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå