opt Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 noen som har noen tips hvor man får kjøpt litt mer spesielt verktøy? skulle hatt noe for å skifte foringer med. har sett det de bruker hos BMW, men har ikke greid å finne noe på nettet. eventuelt om noen på østlandet har noe å låne bort? skulle skifta bærearmsforinger bak på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 De orginale spesialverktøyet er det mulig å bestile på gs og muligens hos din bmw forhandler. Noe er billig annet er ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 noen som har noen tips hvor man får kjøpt litt mer spesielt verktøy?skulle hatt noe for å skifte foringer med. har sett det de bruker hos BMW, men har ikke greid å finne noe på nettet. eventuelt om noen på østlandet har noe å låne bort? skulle skifta bærearmsforinger bak på e36. Hmm. Lurer på ganske nøyaktig det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sloppyjim Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Dette? Virker som de har det meste av spesialverktøy. Vet ikke om de er de billigste da. De ser ut som de sender til Norge og de tar PayPal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Jeg er godt i gang med å lage et slikt verktøy som var på den linken. Jeg lager ikke alle delene, bare de som trengs for å bytte traversforingene på E34 så får jeg heller utvide etterhvert som behovet melder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Har kjøpt diverse slike på Ebay.de til 30/E34/E36 som funker bra og som er billigere enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Dette?Virker som de har det meste av spesialverktøy. Vet ikke om de er de billigste da. De ser ut som de sender til Norge og de tar PayPal noe slikt ja, men litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg. takk for tipset, skal ta det med i vurderinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Jeg er godt i gang med å lage et slikt verktøy som var på den linken. Jeg lager ikke alle delene, bare de som trengs for å bytte traversforingene på E34 så får jeg heller utvide etterhvert som behovet melder seg. har vært inne på tanken selv. men har ikke kommet lenger enn det. er ikke så lett å drive med sånn moro når man bor i en liten leilighet midt i tjukkeste oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 http://www.samstagsales.com/ har kanskje dette... Bestilt herifra selv, (Siden ser kanskje litt skeptisk ut) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sloppyjim Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Du kan jo kjøpe verktøyet og leie det ut eller selge det når du er ferdig. Er faktisk ute etter slikt verktøy selv. Tror jeg skal kjøpe fra eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 driver å ser på disse på ebay jeg også. skulle hatt ett sett som man kunne bruke på alle understellsforingene. etter det jeg kan se er det stort sett til en type foring. men har man selve gjengeverktøyet burde det vel gå an å kjøpe stålrør i diverse dimensjoner eller noe i den dur. eller hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 http://www.zdmak.com Undersøker du litt bedre der så ser du at de har spesialverktøy i ett sett for hele understellet. Dette står det ikke pris på så du må henvende deg til de å spørre etter pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 http://www.zdmak.comUndersøker du litt bedre der så ser du at de har spesialverktøy i ett sett for hele understellet. Dette står det ikke pris på så du må henvende deg til de å spørre etter pris. ja så sannelig, er ikke så lett når man er blind på begge øya får vel finstudere litt og vurdere. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 15, 2007 Forfatter Share Skrevet September 15, 2007 skal prøve å bestille et sett herfra http://www.zdmak.com edit: de sender ikke utenfor usa... får prøve ebay da. hvis noen vil låne er det bare å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sloppyjim Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Pelicanparts.com har disse bmw verktøy settene. De sender til Norge, da jeg har handlet hos de mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå