Gå til innhold

*SOLGT/SLETTES* BMW 320i E30 til salgs


prebols
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er ixen min snart på veien igjen så da selger jeg min 320i 1986 modell.

km stand ca 250 000

eu ok til mai 08

recaro stoler

m-tech 1 vinge

bbs front

bmw sportsratt

nye senkefjærer i fjor

simons effektanlegg

16*9 borbet a

Bilen selges billig pga den trenger litt reprasjoner!

15 000,- uten borbet a felgene eller 19 000,- med felgene. Følger også med vinterdekk på orginale 14" alu. Går veldig bra til og være 320i og har grom lyd :P

Ta kontakt for mer info..

Nye bilder lengre nede!

P9110067.JPG

HPIM0549.jpg

HPIM0537.jpg

320.JPG

HPIM0539.jpg

HPIM0548.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er tatt i juli en gang. Men kan ta noen nye bilder i morgen :) Har ikke hatt bilen lenge, så jeg har aldri sett under den, men tror ikke den er så gal når det gjelder rust. Fremskjermene ser ihvertfall temmelig nye ut. Den har litt småriper rundt forbi og en liten bulk på venstre dør, sprekk i front fanger. Men de er der på bildet også ja.

Holder til ca i kr.sand

pm sendt

bmw e34: Blir nok desverre rent salg på denne ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen asså!!!! er så dritt lei sånne idioter som ikke har penger men er bare ute å disser andres biler! er du ikke int. SÅ DRA TIL HELVETTE! syns den bilen var fin å billig 320 2 dørs! det er altid noe rust på gamle biler samma faen åssen de ser ut det er ALTID noe.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redline: Nå skal du passe deg litt.. Trenger ikke bruke den tonen der, da det er ingen som har "disset" noen her som jeg kan se. Kun folk som har spurt om div om bilen.

Men det er dumt å kaste glass i glasshus.. Har observert att du har en tendens til å slenge en del dritt i div annonser.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr-x: jeg har ikke peiling på om det er mye rust. Har aldri sett under den. Er ikke bare gjenskinn fra vannet? Her er et annet bilde av kanalen:

HPIM0542.jpg

Turn-in: Les annonsen, mai 08.

Alex89: Har ikke redigert bildene hvis du mener det?

Reedline: Enig, du finner alltid rust på billige e30! Og noen riper etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...