prebols Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Nå er ixen min snart på veien igjen så da selger jeg min 320i 1986 modell. km stand ca 250 000 eu ok til mai 08 recaro stoler m-tech 1 vinge bbs front bmw sportsratt nye senkefjærer i fjor simons effektanlegg 16*9 borbet a Bilen selges billig pga den trenger litt reprasjoner! 15 000,- uten borbet a felgene eller 19 000,- med felgene. Følger også med vinterdekk på orginale 14" alu. Går veldig bra til og være 320i og har grom lyd Ta kontakt for mer info.. Nye bilder lengre nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Pen bil ! Likte fanger'n Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 kor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hva slags rep trenger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Pen bil, er den like fin som den ser ut som på bildene? Mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 tviler på at du er interesert siden ixen er klar men verdt forsøket... hehe har en 525 får salg interesert i bytte med 25k i mellom? i min favør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Bildene er tatt i juli en gang. Men kan ta noen nye bilder i morgen Har ikke hatt bilen lenge, så jeg har aldri sett under den, men tror ikke den er så gal når det gjelder rust. Fremskjermene ser ihvertfall temmelig nye ut. Den har litt småriper rundt forbi og en liten bulk på venstre dør, sprekk i front fanger. Men de er der på bildet også ja. Holder til ca i kr.sand pm sendt bmw e34: Blir nok desverre rent salg på denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Ser på bilde av h dør . Hvor mye rust er det i kanalen der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Trenger litt reperasjoner, dvs? Utifra bildene ser den jo fin ut, men lyver bildene? Er det mye synlig rust på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Hvor lenge er det til neste PKK? Eller kanskje du avslører reg.nr.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Faen asså!!!! er så dritt lei sånne idioter som ikke har penger men er bare ute å disser andres biler! er du ikke int. SÅ DRA TIL HELVETTE! syns den bilen var fin å billig 320 2 dørs! det er altid noe rust på gamle biler samma faen åssen de ser ut det er ALTID noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Redline: Nå skal du passe deg litt.. Trenger ikke bruke den tonen der, da det er ingen som har "disset" noen her som jeg kan se. Kun folk som har spurt om div om bilen. Men det er dumt å kaste glass i glasshus.. Har observert att du har en tendens til å slenge en del dritt i div annonser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 mr-x: jeg har ikke peiling på om det er mye rust. Har aldri sett under den. Er ikke bare gjenskinn fra vannet? Her er et annet bilde av kanalen: Turn-in: Les annonsen, mai 08. Alex89: Har ikke redigert bildene hvis du mener det? Reedline: Enig, du finner alltid rust på billige e30! Og noen riper etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Nei, mente ikke at du hadde redigert bildene. Men bilen kan se bedre ut på bildene enn i virkeligheten. Jeg bare lurer. Det står div rep. hva betyr det? Og som sagt, er det mye synlig rust på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg