drunken' Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Har noen problemer som trenger å luftes litt her.. Første jeg lurer på er om det er meningen at man bare skal ha ett tåkelys bak? Når jeg slår på tåkelyset bak, så lyser bare venstre baklys sterkere.. ikke begge to.. Så lurer jeg på om man må skifte bremsebelleggfølerene for å få varsellampa til å slutte å lyse, eller om det er noe annet man kan gjøre? Airbaglampa mi lyser også, fordi jeg var så dum at jeg tok av airbaggen og rattet uten å ta av minuspolen først.. Har satt det sammen igjen, men lampa lyser jo som sagt! Har skjekka at ledningene sitter som dem skal, og har prøvd å resette lampa.. men den lyser fortsatt! Tips? Sikkert fler som har hatt det problemet.. På forhånd takk for gode svar fra kloke medhjemmemekkere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Er meningen at man bare skal ha ett tåkelys bak. Noen har 2, men dette kommer ofte når bilen er import osv osv. Har ikke lampen slutte å lyse for bremsebelegg så er den feilmontert (som er veldig vanskelig å få til da den bare skal ned i spor på belegget) .. Bytt føleren da den nok er gåen. Airbag lampen får du nullstilt hos BMW.. Hvordan har du prøvd å nullstille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Okey, da fikk jeg oppklart det! Litt rart ettersom forrige eier både byttet bremsekitt, samt bremsebeleggføelere.. Men bestiller to nye følere da disse ikke er særlig dyre, og monterer dem.. så får vi se hva som skjer! Bestillte en nullstiller fra schmiedmann, men airbagnullstiller på.. Men lampa er slukket litt, så kommer den igjen! Nullstilleren-> http://norway.schmiedmann.com/DisplayProductDetailsNew.aspx?SeriesID=9&ModelID=3&CategoryID=33&MasterProductGroupID=42&ProductGroupID=51&ProductID=9109&MediaType=Screen&BackUrl=DisplayProductsNew.aspx%3fSeriesID%3d9%26ModelID%3d3%26CategoryID%3d33%26MediaType%3dScreen%26DummyId%3d0&BackText=Verkt%c3%b8y+og+service-nullstiller Lang link er forno a!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Hjelp noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå