valrun Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Kom over denne annonsen nå. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=1111429 Er dette orginalt? Har aldri sett dette før. Ser litt uorginalt ut... EDIT: Endret link, takk jolly! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 har heller ikke sett det der! hvertfall ikke i en E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Her er rett link http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11114296 Har faktisk blitt plassert i et slikt sete en gang. Munchen - guttatur -sent på kveld - ikke helt i form...... Burde vært forbudt. Om det er orginalt vet jeg ikke . Men desverre så finnes /fantes dette i en del tyske drosjer. Nå skal ikke det være sagt fra min side at dette er eller har vært en drosje. Typisk Volvo syndrom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Den har 11 høytalere i till. til sub. 11 ? I min er det 12.. Jeg likte en sak ved denne bilen. Det er nederste del av frontfangeren. Noen som vet om det er noe spesielt , eller om det er noe orginale greier. Er liksom ikke helt M5 og ikke helt tja vel.....hverken eller. Hva er det ? Skal vel litt mer enn 7 sitteplasser til før den blir sjelden. Løver på Nordpolen er sjeldent det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 er vel den Aerodynamiske leppa det! det er altså en orginal del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 er vel den Aerodynamiske leppa det! det er altså en orginal del! Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå