Gå til innhold

mere anlegg i bilen.


Anbefalte innlegg

hej.

jeg har noen høytalere i der man har beina. de er helt greie. men når jeg setter opp volumet og går ut så rister det. den lyden er stygg. noen som har noen råd?

cd spiller er grei forløpig.

har en 1600w JBL med rockford forsterker. den stod vendt mot sete ryggen i coupe da var det litt dunking. så snudde den og da ble det ikke noe. men uansett så har jeg en 2*12 punch basskasse. har tenkt på og sette inn den men den begynner da og bli for stor i bagasjerommet. da må de liksom stå midt i bagasjerommet. men skal snu basskassa tilbake. men problemmet mitt er at jeg ikke har noen høytalere, har ingenting i hatthylla. når bassen spiller så rister alt baki der. tror det er hatthylla. pluss at basskasaa lager en stygg ristelyd inni det lufterøret.

men saken er det at jeg vil ha noe høytalere i hatthylla. noen som har noen ide'er om hva jeg skal gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs litt på åssen kjærre du har, men i mitt til felle byttet jeg alle orginal høytalerne. de ved beina og på siden av hattehylla...det tok livet av rakkle lyden og skurringa...er heller ikke store jobben...jeg brukte vel 3 laken på de 4 pioneer høytalerne(160w) pluss 2 diskanter me filtere.

når det gjelder risting i hattehylla og allt annet som lager skrangle lyd er det vel egentlig bare å ty til hjemme mekk ;)

om jeg gjorde deg noe klokere veit jeg ikke, sitter på skolen å er dau trøtt og fikk lyst til å skrible litt =P

Gl hf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.

har coupe. men i hatthylla er det ikke noe høytalere. men jeg har puttet et pledd oppi der. ble bedre. så tok jeg ut den ene 12. og puttet inn ei kasse med 2*12. det gikk akkurat.. men hadde vist ikke reserve dekk jeg. så skal putte i det senere. det eneste jeg skal gjør nå er og fikse den stygge lyden foran. hehe. men har lyst på mere høytalere da. men vet ikke åssen jeg skal gjøre det i hatthylla. er det bare og skjære det ut?

men går det ann og ta ut hatthylla?

virker som helt bakkerst på hatthylla at det er der det rister.

bilder av åssen alt er kommer : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. vurdere og kanskje ikke ha noen høytalere i hatthylla. og heller kjøpe et nytt frontsett i steden :D

men nå har jeg 2*12 rf i bagasjen. og har en JBL 1600w stående. hvilke spiller best av disse ?

noen som vet hva størrelse det er foran ved beina der ? er det 5,25" eller 6,5"

eller burde jeg rett og slett ha noen i hatthylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke peiling på hvem som er best og husker heller ikke hvilken størelse det er....men bare stikk innom en sjappe å dra med deg feks en pioneer katalog og der står størelsen på de fleste biler bakerst i registeret.

Lønner seg vel å bytte alle 4 høytalerne og ikke bare forran, da de som er orginale har en tendens til å vrenge seg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...