jensemann23 Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Har nå bestilt meg 4x el-vindusheiser til min E36 sedan. Det følger ikke med ledningsnett. Er det noen som kan henvise til en god DIY for å montere disse?
mrbatnes Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 eneste jeg kan tenke på er haynes sine håndbøker til e36, der er komplett koblings skjema for hele bilen. jeg har en sånn bok selv å har mange ganger hatt bruk for den, f.eks når jeg ettermonterte tåkelysene mine.
jensemann23 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 men er det releer ol. som trengs eller? Kan det ligge der fra før av selv om jeg har manuelle vinduer?
StianA Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 ja det kan være lagt opp kabler for dette fra før av ja, les litt i denne tråden;) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48144
jensemann23 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 noen som kan bekrefte at det er lagt opp ledninger fra før? oppgi gjerne årsmodell ol.. Jeg er på sjøen nå, så får ikke sjekka før i mårra kveld..
mrbatnes Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 når jeg hadde av dørtrekkene mine for å skifte klips, fann jeg ingen ledninger som var løse.. ikke under dekselet ved girspaken heller.. og når jeg monterte tåkelysene mine måtte jeg sette inn et relee, sokkelen til releet og sikring i sikringsboksen og koble nye ledninger til hele greia. jeg har en 92 mod 320, kjiiipt utstyrt
jensemann23 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 hmm, på min er det heller ikke tåkelys, men ledningene er der da:) Skal bli spennende å åpne opp og se i morgen kveld om det er noen ledninger der. HVis ikke har jeg one hell of a job foran meg!! Må vel ha rele til vinduene også? Hvordan funker det ellers med stopp-bryter o.l? Hvis man ikke slipper knappen når vinduet er oppe, brenner vel motoren, eller man ødelegger noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå