steffen- Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 jeg har en 318is : ) bensin lokket når jeg åpner det får jeg det ikke til og sitte inntil bilen igjen. så kjører jeg og når jeg stopper da så sitter det inntil bilen. virker som om den poppen ikke går inn til lokket slik at det låser seg der. noen som har noen forslag til hva det kan være ? og bremselysene mine funker ikke har sjekket sikringer osv. pærene så hele ut. noen forslag?
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Skrevet September 9, 2007 Kanskje den "poppen" er utslitt eller falt av? Er vel en gummitapp? Bremselysene din kan komme av at bryteren din er død. Den sitter under bremsepedalen. Vanlig feil...
steffen- Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 det er en poop ja. ser ut som den sitter inni der. siter liksom fast. funnet en motor på baksiden, hva akal jeg gjøre? få tak i ny eller ?
Dr_S Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Motor? Bremselysbryteren er en liten dings som trykkes inn når du bremser, så lyser det. Bytt den
steffen- Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 ja den skal byttes men den poopen med tanklokket.hehe.
Dr_S Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Den motoren er sikkert låsen som låser lokket på sentrallåsen.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Du mangler sikkert fjæren på tanklokket, den koster noen få kroner og har dellenummer 51171888374
steffen- Skrevet September 11, 2007 Forfatter Skrevet September 11, 2007 ja det var fjæren. har bestilt den. kosta 4 kr hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå