Gå til innhold

520i der motor bør skiftes, hvordan få mest for bilen?

kjellynelly
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg selger min 520i med gåen topp eller toppakning,, feilen er sannsynlig fordi at to av ventilløfterne var knekt,, jeg har ikke råd til å få jobben gjort og i tillegg kjøpe motor... bilen har splitter nye bakdempere, venstre fremmre bærearm og endeledd, samt forhjulstillinger på verksted nylig!

Tenker at siden det er så mye nytt på bilen så er det kjipt å måtte selge den for 10.000kr og jeg vil tape mye,, får jeg mer ved å selge deler fra bilen del for del? kjøper bilopphøggeri biler ? ¨

Tenker at hadde jeg bare hvert mekaniker selv, så hadde jeg bare brukt litt tid på å bytte motor og bilens verdi hadde steget med en gang,, er så kjipt at jeg må selge diamanten min så billig fordi at motoren skal ødelegge alt? hva bør jeg gjøre? for å få mest mulig for bilen? er en 90mod og har gått 253000?

Ligger foressten på finn.no

Håper på gode svar!

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små fiksene du har hatt på den beløper seg ikke til mer enn 5 lapper, så det er jo begrensa hva du får igjen bare for det - det er jo ting som i en ideell verden allikevell skulle vært i orden.

Det beste du kan gjøre økonomisk uten å regne timer er å kjøpe en ny motor, en talje/motorløfter, verktøy, og sette i gang å skru, eventuelt ta av toppen og gjøre den jobben selv. Et slipesett er ikke dyrt, litt over tusenlappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...