Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som vet om alle e28er har lagt opp ledningsnett for Kjørecomputer (OBC), eller om det kun er de som har computer fra fabrikk som har ledningsnettet opplagt?

Skrevet

Det er nok bare de som har obc fra fabrikk som har ledningsnettet. Det selges obc-kit på ebay nå og da, men husk at det må være fra den modellen du skal ha det i (f.eks. 528i), ellers så blir det feil verdier på noe greier. Står mer om det på e28.se :)

Skrevet

Oki, takker for svar. Så det lå ute et kit på Ebay for litt siden, så får vel bare vente til det dukker opp et nytt et igjen å slå til da :)

Vet du forresten om det er mye arbeid å legge opp alle ledningene å sånt eller? :)

Skrevet

Har hørt om flere som har gjort det, uten at de nevnt hvor mye jobb det er. Så kan ikke være så alt for mye, hehe. Har planer om å gjøre det samme selv, men må bestemme meg om jeg skal ha sportsskinn, diffbrems, el.vinduer, effektanlegg eller obc først :P

Skrevet

driver med det der selv nå.. men jeg har bytter fremre del av led nettet. altså fra tenningslåsen og fram i motorrom osv.. som er ifra 525i. med den chekc kontrol greia.. jeg har montert riktig spylertank, ekspansjons tank osv. men jeg må også bytte led nettet bakover for å få ledningene til en kontrolboks som er i bagasjen for att de 3 siste lampene som er til baklampee osv skal slokke.. så jeg skal ihvertfall bytte hele led nettet for å få med alt som trengs da det er "noen" ledninger ekstra i det led nettet for å få alt til å funke normalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...