olaussen07 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Pga, tyveri av stereo. Og at eg har byttet rieger front på bmwen min for andre gang gjer at eg ikkje gidd og ha den mer, Styla biler er ikkje noe for meg. Bilen har splitter nye angel eyes kr 5000 heile lykter med blinkere. 17 tomms felger. Hekken er blitt skadet litt på ene siden men er du noe neve nyttig så fikser du lett det med litt glass fiber, denne bilen trenger bare some love fra nåken som faktisk har peiling på bil, den er godkjent senka og godkjent med felgene. Idiotene så stjal steroen min tok bare cd spilleren min og tv skjermen eg hadde i montert inne i dasjbordet. Selger den for kr 20000. Penger du lett tjener inn gjen vist du har tid og kunnskaper. Ps vist du er raskt ute så kan det hende du får den billigere. Eller vist du har nåke du vil gi i bytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Du bør legge ut litt mer info om bilen som hvor gammel den er, km-stand, om motor er ok og slikt. Bilder hjelper også på en salgsannonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 4-dørs? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 alarm er tingen hehe;) er lurt og si hvor den står også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olaussen07 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Bilen er 91 mod kjørt nærmere 280000. Men bare felgene og de nye lyktene har en pris på 7-8000. Vist du er raskt ute får du den for 15000. Eg må ha meg en bil for og bruke i jobb sammenheng. dvdspilleren og forsterkeren følger med bilen. bilen er 4 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 hvor står den og kan du legge ut bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 er intresert.. send pm... fort.. reiser på jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg