Gjest Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 noen som har en liggende? trenger imens til jeg får min nye som er bestillt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Jeg har ganske mange forskjellige, hva slags tall står det på din (er en runding med et tall inni)? Det er forskjellig diameter på sylinderen alt etter årsmodell og motorisering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 skal ha den fra etter mai 87 i e30. kan sjekke nr i morgen.. jeg får ikke min nye før uti neste uke. men vil på trackday på rudskogen på fredag- så trengen en imens evt låne den av deg hadde funket fint for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 skal ha den fra etter mai 87 i e30. kan sjekke nr i morgen.. jeg får ikke min nye før uti neste uke. men vil på trackday på rudskogen på fredag- så trengen en imens evt låne den av deg hadde funket fint for min del Iom jeg har endel så er ikke utlån interessant med mindre det blir til samme pris som ved salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 kan få en for 300 av en hugger, så priser du deg på 250 kan jeg møte deg å hente den nå, mener det var deg jeg kjøpte noen org 14" e30 felger av før vintern i fjord.. min er ate iallefall. på min står det 17 Ate, står også 33(trur jeg) ett sted legre inn på den, ser å ut til å stå 22 helt innerst. også er det stemplet inn 3 nest innerst. og er uttak til 3 bremserør(ikke abs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 kan få en for 300 av en hugger, så priser du deg på 250 kan jeg møte deg å hente den nå, mener det var deg jeg kjøpte noen org 14" e30 felger av før vintern i fjord.. min er ate iallefall. på min står det 17 Ate, står også 33(trur jeg) ett sted legre inn på den, ser å ut til å stå 22 helt innerst. også er det stemplet inn 3 nest innerst.og er uttak til 3 bremserør(ikke abs) Send meg nummeret ditt på en PM så tar vi det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå