VIGGO Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Hallo! jeg har en 93 mod 318 is som motoren gikk føyken i , og må har jeg satt inn en 97 mod 318is motor og den er det startsperre på! hva gjør jeg enklest mulig da? bilen står så det haster litt med svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fortauskanten Auto Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Åssen går det med bilen? Jeg hadde tenkt gjøre det samme som deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Motronic 5.2 motorstyring (M44B19)? Kan sjekke om det kommer spenning på PIN 10 inn til datakontakten på motorstyringsboksen. Gjør det det kan du prøve å klippe ledn i en slik avstand at du får skjøtet igjen hvis det ikke fungerer. På koblskjema for M44 skal dette fungere, men i tilfelle opplysningene ikke er korrekte, lønner det seg å ha litt ledn for å kunne skjøte det sammen igjen. Kommer det ikke spenning til 10 ved startforsøk trenger du ikke klippe, men si ifra skal jeg sjekke flere skjema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå