Gå til innhold

Cosmosschwarz E46, -black beauty-! | Oppdatert 10.07.2008

Anbefalte innlegg

• Svar 162
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette blir sykt bra når du får alt på christian, gleder meg skikkeligt til å se resultatet :D Blir pent med lakkerte lister også!

Skrevet

Takker takker, John Harald!

Satt på sidelistene og det ble meget bedre enn dem ulakkert!

Uheldigvis så fikk jeg ikke av dørhåndtakene, så dem er foreløpig ulakkerte :(

Jeg prøvde å ta dem av, men fant hverken guide på nettet, eller klarte å resonere meg frem til det selv når jeg satt der med skrutrekkeren i neven..

Skrevet

Dette blir bra Christian!

Når det er så gjennomført blir det pent ;)

Gidder du å gi meg en tupp i ræva så jeg får begynt med min snart ? :P

Skrevet
E46 er MAAAAAAANGE divisjoner over E34. Kan ikke sammenlignes overhodet. :)

Nå har det seg slik at denne karen er 3seriefrelst (ut ifra profilen) :roll:

Men uansett,så er E46 en mye mindre bil i forhold til en E34. Min idè er å teste både E39 og E46 for så å se hvilket behov man har=) Med tanke på størrelse og komfort.

Foressten en meget pen bil du har på gang her ChrZZ :wink:

Gleder meg meget til å se det ferdige resultatet :D

Skrevet
Nå har det seg slik at denne karen er 3seriefrelst (ut ifra profilen) :roll:

Men uansett,så er E46 en mye mindre bil i forhold til en E34. Min idè er å teste både E39 og E46 for så å se hvilket behov man har=) Med tanke på størrelse og komfort.

Foressten en meget pen bil du har på gang her ChrZZ :wink:

Gleder meg meget til å se det ferdige resultatet :D

Mor har nettopp kjøpt seg en E39 528iA individual Montreal blau, og den er rimelig behagelig å kjøre :)

Men, selv med tiptronic, så trekker fortsatt automaten ned.. Kanskje ikke hvis det hadde vært en 540iA.. Men hvem vet..

Mor har uansett 90hk mer enn meg ;) Stakkars mor, gikk fra en 1997 Nissan Primera, til denne :D

Skrevet

Mor har uansett 90hk mer enn meg ;) Stakkars mor, gikk fra en 1997 Nissan Primera, til denne :D

Ja hun drar vel ifra deg nå tenker jeg :wink:

Men sant det du sier om at automaten trekker ned.

Har lenge vært på utkikk etter E39 sedan m/skinn og manuell,noe som er nærmest umulig å oppdrive til en normal pris.(forstå det den som kan :? )

Så tror nok det blir E60/61 eller E38 neste gang :wink:

Skrevet

Såh såh ;)

Har jo ikke fått gjort stort, gitt :)

Mangler skarve ~3000,- for å få ferdig hele bilen.. :( Og slik det ser ut nu (med mindre jeg får skattepengene før sommerferien og ikke etter), så blir den ikke ferdig før i juli-måned pga lønningen der..

3000 -->

- 1500,- for vasling

- 1500,- for ny bakpotte

Har heller ikke hatt så mye tid til å vaske bilen for å i det hele tatt tatt noen bilder.. :( Denne uken her, så er det jo meldt bare regn, så å ta bilder da er jo sjanseløst.. *Fun*

Men men, tålmodighet, folkens! ;) Jeg vil faktisk heller anbefale dere å vente til jeg er nogenlunde helt ferdig med bilen. Jeg har ikke planer om å sette på hverken styling eller felger før valsingen eller potta kommer på plass ;)

Skrevet

Såh... etter litt trykk fra folkene her, så kommer noen bilder av hvordan sotingen ble:

lp9mn1zpunhbe8lqrfwj.jpg

Til dem som lurer: 43% på alle sidevinduene. Bak = rullgardin.

Og, ti poeng til dem som ser hva annet som er blitt gjort på bilen her:

(hint: det skal være tre ting; fire hvis du er ekstremt flink)

fv82tg06f3ivgihkas1q.jpg

jziqffpnr971kiqshbv0.jpg

Nye sorte sideblinklys er på vei!

Hvis skattepengene kommer til helgen, så er det stor fare for valsing av hjulbuer til neste uke + montering av eksospotte! Dvs, etter det, så skal jeg begynne å montere på all annen styling som ligger klar.

Skrevet

Fikk hjelp av mine gode venn, Svensson her på forumet :)

Kjørte 1100km t/r for å få det fikset, og det var verdt det :D

Får se vi får alle håpe at skattepengene kommer til helgen :)

Skrevet

Ser bra ut med sotinga, og M3-speilene er jo ikke dumme. Problemet er bare at de ikke står helt i stil med resten av bilen. Foreløpig... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...