ragge Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Hei! Jeg kjøpte en M20B25 -86mod med "ledningsnett" påmontert. På kontakten til "hjernen" er det 2 "rader". Den motoren jeg hadde stående i (M20B25 -86mod) hadde ett ledningsnett med 3 "rader" på kontakten til hjernen..... Jeg fjerna ledningsnettet på den motoren jeg kjøpte, å alt er klart for å sette i motoren. Men jeg lurer på om jeg kan bruke gamle ledningsnettet, eller om jeg må skaffe ny hjerne, å bruke det som fulgte med motoren? Mvh Ragge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Hei! Jeg kjøpte en M20B25 -86mod med "ledningsnett" påmontert. På kontakten til "hjernen" er det 2 "rader".Den motoren jeg hadde stående i (M20B25 -86mod) hadde ett ledningsnett med 3 "rader" på kontakten til hjernen..... Jeg fjerna ledningsnettet på den motoren jeg kjøpte, å alt er klart for å sette i motoren. Men jeg lurer på om jeg kan bruke gamle ledningsnettet, eller om jeg må skaffe ny hjerne, å bruke det som fulgte med motoren? Mvh Ragge Hmm, så begge motorene du har er fra 1986? Er begge 2 fra 1986 så kan du bruke det gamle ledningsnettet da motorene er prikk like. Men snodig at pluggen til hjernen er forskjellig. Høres ut som det har vært noe miks en gang i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Ene er til motronic 1 og den andre er til m2 en har 52 pins og den andre husker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå