Torra tuning Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 I går tok jeg ut styre sentralen og inn igjen men glemte å ta av polen for batteriet. Etter dette, så skrur alarmen seg på og jeg får ikke skrudd den av med kontrollen. Både kontrollen og bilen har fullt batteri. Hva kan være galt. Startsperre skrur seg på så får ikke starta. Hva skal jeg gjøre? Lurte på om noen hadde et koblingskjema for Defa alarm? tenkt til å ta den av. Bil. BMW 320i e36 sedan. Takker for alle svar:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 har ikke du den koden du må taste på selve sentralen da? var to eller tre knapper på alarmen til gamlebilen, som jeg måtte taste i en bestemt rekkefølge, så "nullstilte" den seg...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 eller du må "taste" den inn med tenningsnøkkelen! Et visst antall blink etter du har skrudd av og på nøkkelen 5 ganger, ring bildaiospesialisten og spør, så får du garantert ordnet opp i det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå