Stian Børresen Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Jeg får ikke kjørt diagnose på motoren som er i e30'n min, og jeg kom til å tenke på om det kan ha noe med diagnose ledningen som går i stikket i motornettet å gjøre? Jeg får opp at det ikke er kontakt med modulen på alle de mulige kategoriene i carsoft 6.5, har kjørt "total diagnose". Har noen et skjema over hvilke kontakt som styrer diagnose i stikket og hvilke farge det er på de forskjellige ledningene? må prøve å lure meg til å få tatt en diagnose, for bilen går ikke som den skal. Håper på kjapt og godt svar:) Takk.
Stian Børresen Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Bilen er en 86mod, det er vel den tidlige motronic utgaven. Hadde av batteri polene i en times tid tidligere ikveld og jeg innbiller meg at den går noe bedre nå etter jeg monterte de på igjen? kan det være at det har vært feilkoder som er blitt slettet?
ViBe^ Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Motronic på m50 ja. Mener på at alt skal nullstille seg om du kobler fra batteriet i en time, da forsvinner alle feilkoder. Min jaget og rusket på tomgang før, men så bytta jeg lmm, koblet fra batteriet et par timer, kobla det til igjen og den gikk som en drøm etterpå!
Stian Børresen Skrevet September 11, 2007 Forfatter Skrevet September 11, 2007 bilen går endel bedre enn den gjorde sånn det er nå ihvertfall:) lurer på om jeg skulle fått lånt meg en lmm og kjøpt meg nye coiler, tror coilene er modne for utskiftning for jeg har en anelse om at de ikke gir nok strøm på høyere turtall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå