Jimbo Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Noen som har link til norsk instruksjonsbok for mobiltelefon E39 -97mod? Håpløst å lese den tyske
Jimbo Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Har fått et nytt "tvillingkort" (3G), men det virker ikke når jeg har det i selve telefonen. Når jeg har det i enheten bak i kofferten, så funker det, men da får jeg ikke lagt inn noen kontakter med navn (bare med nr.). Er litt usikker på om jeg gjør ting riktig. Sjønner ikke helt åssen jeg bruker multifunksjonene på rattet heller. Virker som telefonen selv vil ringe til Netcom av en eller annen grunn
toremartin Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 bruker den bak jeg også... da legger du inn nr feil.. gjorde det jeg også først..kan se etter i morgen hva du skal trykke på, husker det ikke i hode.
toremartin Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 bruker den bak jeg også... da legger du inn nr feil.. gjorde det jeg også først..kan se etter i morgen hva du skal trykke på, husker det ikke i hode.
jolly Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Huska sjøl at dette var litt herkete. Kan en del tysk , men det er vel likevel den mest ulogiske mobiltelefonen jeg har vært borti. Ikke noe nokia / sony opplegg her. Men når du har fått det til , så funker det. Men dette hjalp deg vel ikke så mye... Du må legge inn nummer først til den kortnummerplassen som er ledig. Deretter skal du legge inn navnet. 112-113-110 ligger inne på kortet. Valgene på rattet har jeg droppa , og likeså notisboka. Rett og slett for tungvindt å bruke. Med andre ord så er det for oss bare en familie telefon som brukes til beskjeder til den som er i bilen , og omvendt. Men det kan jo forsåvidt være min feil som ikke gidder å sette meg godt nok inn i bruken.
Jimbo Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Javel. Det er motsatt av sånn som jeg tolker det. Vil ha det til at navnet skal skrives inn førs, deretter nummeret. Er enig i at dette er en ulogist telefon, ja. Men det er jo greit å kunne bruke den da. toremartin: hører fra deg i morra
toremartin Skrevet September 11, 2007 Skrevet September 11, 2007 trykk øverste knapp til venstre. Så står det. telefonliste funksjoner -OK Private numre -OK trykk # 2 ganger så kommer du til: lagre i tlf minne. -OK # en tur så står det lagre i sim minne. -OK trykk numret til den du skall lagre. -Ok navnet til den du skall lagre -OK Trykk OK en tur til så tar den neste ledige plass.. Så er nr lagret. litt bøkklete men ok når du blir vant med den.. # og stjerne blar du opp og ned med.. Skjønner du dette?
Jimbo Skrevet September 12, 2007 Forfatter Skrevet September 12, 2007 Trykker på øverste knapp til venstre, og det skjer ingenting. Det står MR på øverste knapp til venstre. Flere forslag????
toremartin Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 kan du ta ett bilde av telefonen din?
bmwmaxi Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Her er den i det minste på engelsk. http://www.e38.org/bmw_cmt3000vr.pdf Og noe her. http://www.e38.org/e39/BMW_E39_Radio_OBC_MID_Manual.pdf
Jimbo Skrevet September 13, 2007 Forfatter Skrevet September 13, 2007 Ok, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke får dette til. Det er ikke samme telefon som jeg har. Skal ta bilde av den etter jobb.
toremartin Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 ikke samme som min men tror du skall trykke menu knappen og bla me # tasten..
henna Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Jeg vet at dette er en gammel tråd, men svarer i tilfelle noen andre lurer på det samme. Jeg har selv brukt flere timer på søking etter manual til den samme telefonen. Jeg har ikke klart å finne på nettet hva denne heter. Det jeg har funnet ut er at manualen for cmt3000vr som 'bmwmaxi' linker til i tidligere post også fungerer for denne til en viss grad. Symbolene på knappene er ikke like, men knappene har samme funksjon etter plassering på begge telefoner. http://www.e38.org/bmw_cmt3000vr.pdf Ellers hvis man er god i tysk så er dette riktig manual til telefonen: http://www.induleo.com/e34/autotelefon.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå