Gå til innhold

instruksjonsbok mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et nytt "tvillingkort" (3G), men det virker ikke når jeg har det i selve telefonen. Når jeg har det i enheten bak i kofferten, så funker det, men da får jeg ikke lagt inn noen kontakter med navn (bare med nr.). Er litt usikker på om jeg gjør ting riktig. :? Sjønner ikke helt åssen jeg bruker multifunksjonene på rattet heller. Virker som telefonen selv vil ringe til Netcom av en eller annen grunn :?:roll:

Skrevet

Huska sjøl at dette var litt herkete. Kan en del tysk , men det er vel likevel den mest ulogiske mobiltelefonen jeg har vært borti.

Ikke noe nokia / sony opplegg her.

Men når du har fått det til , så funker det. Men dette hjalp deg vel ikke så mye...

Du må legge inn nummer først til den kortnummerplassen som er ledig. Deretter skal du legge inn navnet. 112-113-110 ligger inne på kortet.

Valgene på rattet har jeg droppa , og likeså notisboka. Rett og slett for tungvindt å bruke.

Med andre ord så er det for oss bare en familie telefon som brukes til beskjeder til den som er i bilen , og omvendt.

Men det kan jo forsåvidt være min feil som ikke gidder å sette meg godt nok inn i bruken.

Skrevet

Javel. Det er motsatt av sånn som jeg tolker det. Vil ha det til at navnet skal skrives inn førs, deretter nummeret. Er enig i at dette er en ulogist telefon, ja. Men det er jo greit å kunne bruke den da.

toremartin: hører fra deg i morra :D

Skrevet

trykk øverste knapp til venstre. Så står det.

telefonliste funksjoner -OK

Private numre -OK

trykk # 2 ganger så kommer du til: lagre i tlf minne. -OK

# en tur så står det lagre i sim minne. -OK

trykk numret til den du skall lagre. -Ok

navnet til den du skall lagre -OK

Trykk OK en tur til så tar den neste ledige plass..

Så er nr lagret.

litt bøkklete men ok når du blir vant med den.. # og stjerne blar du opp og ned med.. Skjønner du dette?

• 4 months later...
Skrevet

Jeg vet at dette er en gammel tråd, men svarer i tilfelle noen andre lurer på det samme.

Jeg har selv brukt flere timer på søking etter manual til den samme telefonen.

q9gj41633w43lq0o3f78_thumb.jpg

Jeg har ikke klart å finne på nettet hva denne heter.

Det jeg har funnet ut er at manualen for cmt3000vr som 'bmwmaxi' linker til i tidligere post også fungerer for denne til en viss grad. Symbolene på knappene er ikke like, men knappene har samme funksjon etter plassering på begge telefoner.

http://www.e38.org/bmw_cmt3000vr.pdf

Ellers hvis man er god i tysk så er dette riktig manual til telefonen:

http://www.induleo.com/e34/autotelefon.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...