Gå til innhold

kjøp av e36 coupe

mammt1
 Share

Anbefalte innlegg

takk for tippset. bilen som eg ser på vil selger ha 130000 kr for.Er det heilt over styr dyrt?

Dette er veldig forskjellig fra bil til bil. Man må nesten vurdere om den er verdt det. I utgangspunktet stiv pris. Bilen hadde ikke gått langt og original m tech er jo sjelden vare. Ekstrautstyr er jo også en vesentlig del som avgjør prisen.

snes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med høy pris bør hvertfall det meste være på plass...m-tech er bra, ting som bør være på plass; skinnratt, girkule i skinn, skinnseter, den største kjørecomputeren, klima/ac, "riktige" lykter (dvs si hvertfall ikke noe oransje blinklysglass osv for min del), m3-speil, generelt lite slitasje...dette er ting jeg ville vært ute etter hvertfall, som jeg synes en høyt priset utgave bør ha. Om ikke alt, så hvertfall mesteparten av det jeg nevnte. I tillegg ville jeg ha foretrukket 17" eller 18" hvertfall på sommer, men det er jo en smakssak. Du bør også gjøre deg så sikker som mulig på at km-standen er korrekt. Her vil jo nettopp et komplett servicehfte hjelpe, noe en bil som har gått under 100k BØR ha. Til sist skader det jo ikke å titte litt rundt på nettet, se hva annet du kan få for rundt 130k, og gjør deg opp en mening om hva du synes bilen er verdt.

EDIT: -ser du lastet opp bildet, utvendig ser bilen veldig fin ut, ser den har de vanlige speilene, men det er jo ikke noe krise...ikke er de dyre og bytte heller, om du skulle ønske det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 225-40-18 foran og 255-35-18 bak på min e36 cab, uten valsing. Så lenge det er riktig ET og bilen ikke er altfor lav er det ikke noe problem. Pris du må betale for felg og dekk er jo også noe og ta med i regnestykket, da det ligger mange pene e36 ute på nettet som allerede har 17"/18".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...