Gå til innhold

2005 e46 320d M-Sport MED ALT Personbil


daloon
 Share

Anbefalte innlegg

Vil bare drive litt reklame for selger.

http://pal.finn.no/pal/car1/car/object? ... lvo2491116

Har selv kjøpt bil av han i august, en 320d touring med samme pakke og kan anbefale han på det varmeste :!: Gode priser og god service!

Mvh dan

Blir likevel en smule useriøst når han ikke greier å sette en prisantydning.

Men noe sier meg at den prises til 299.000,- etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville bare selge den til høyeste bud sa han.. Men en rett pris for den bilen er vel nærmere 300 ja.

Siden salgsannonsen fra Hammer&Co i Tyskland enda ligger ute, så hadde ikke jeg ville gitt 300k :wink:

Men den er sikkert verdt det. Ikke ulovlig å tjene penger på det man driver med, selv om jeg ikke har noen tro på at han selger den til høyeste bud om det budet skulle være 250.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart ingen driver med import gratis.. 250k taper han jo penger på den, er jo mange skjulte kostnader med import, frakt og gebyrer bla. Han tar jo penger for en tjeneste som alle andre gjør. Velger man å importere selv tar man jo på seg en risiko. Den riskikoen får man ikke dersom man kjøper nybil på feks Bavaria i Norge. Men jeg er av den typen som tar litt "riskio" for å spare en del penger. Tilsvarende biler ligger jo rundt og over 300 på finn.no. Men jeg ender diskusjonen der, du kan jo bare la være å kjøpe den 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart ingen driver med import gratis.. 250k taper han jo penger på den, er jo mange skjulte kostnader med import, frakt og gebyrer bla. Han tar jo penger for en tjeneste som alle andre gjør. Velger man å importere selv tar man jo på seg en risiko. Den riskikoen får man ikke dersom man kjøper nybil på feks Bavaria i Norge. Men jeg er av den typen som tar litt "riskio" for å spare en del penger. Tilsvarende biler ligger jo rundt og over 300 på finn.no. Men jeg ender diskusjonen der, du kan jo bare la være å kjøpe den 8)

Jepp. Det kan jeg. Driver i samma geskjeften jeg, så vet hva dette handler om. Men jeg vet hva jeg skal ha for bilene jeg selger jeg da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...